וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו גער בעוזריו: "לא נתנו הוראות נכונות"

לאחר הניצחון 0:1 על זוריה לוגנסק בליגה האירופית, מאמנה של מנצ'סטר יונייטד לא אהב את ההכנה של הצוות שלו לקראת המשחק: "הם צריכים לדאוג לכל הפרטים ולהיערך לכל שינוי שנעשה"

רויטרס

מנ'צסטר יונייטד רשמה אמש (חמישי) ניצחון בכורה בליגה האירופית לעונת 2016/17. השדים האדומים אירחו את זוריה לוגנסק הקטנה, והצליחו להשיג ניצחון דחוק הודות לשער של זלאטן איברהימוביץ' בדקה ה-69. אך למרות הנקודות שיונייטד השיגה, בכלי התקשורת באנגליה בחרו להתמקד דווקא במקרה אחר שנתפס על ידי המצלמות.

במהלך המשחק, מאמן יונייטד, ז'וזה מוריניו, גער באחד מעוזריו, ג'ובאני צ'רה, בעקבות הכנות לא נכונות. יריבת יונייטד ערכה מספר שינויים בהרכב ובטקטיקה לקראת המשחק, ומי שהיה מבולבל מכך הוא הקשר הצרפתי, פול פוגבה. מוריניו נצפה גוער בצ'רה ובשאר הצוות המקצועי על הליקויים בהכנה, כשהוא פנה גם לעוזרו הראשי, רוי פריה.

הפורטוגלי אמר לאחר המשחק: "הם עשו מספר שינויים לפני המשחק ופול היה מבולבל מכך. כמובן שאני מצפה מהעוזרים שלי שישימו לב לכל הפרטים הללו". לגבי המשחק אמר מוריניו: "לפני שבוע הפסדנו שלושה משחקים ברצף ועכשיו השגנו שלושה ניצחונות. כמו שלא הייתי מדוכא בשבוע שעבר, גם עכשיו אני לא בעננים. יש לנו עוד משחק ביום ראשון וזה מה שחשוב כרגע".

עוד בנושא

הליגה האירופית: מנ' יונייטד-זוריה 0:1, זניט-אלקמאר 0:5, שער לסייף
זיכרונות מ"נס איסטנבול": הקאמבק המדהים של רפא בניטס וניוקאסל

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
פרפקציוניסט. מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully