וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "לאמן את נבחרת אנגליה? אם אהיה פנוי, למה לא?"

הצרפתי שמשלים 20 שנה כמאמנה של ארסנל, לא פסל את מועמדותו למשרה הנחשקת במקום אלרדייס. על היכולת של קבוצתו: "זה נראה שאנחנו משפרים את רמת המשחק שלנו"

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
המאמן הבא של נבחרת אנגליה? ונגר/רויטרס

ארסן ונגר, מאמנה הניצחי של ארסנל, יחגוג מחר 20 שנה בדיוק בתפקיד. ונגר בן ה-66, שחוזהו אצל התותחנים יפוג בתום העונה, דיבר הבוקר לקראת משחק החוץ של קבוצתו מול ברנלי ביום ראשון, ועל הדרך התייחס לשמועות שקושרות אותו עם התפקיד של מאמן נבחרת אנגליה הבא במקומו של סם אלרדייס.

"יום אחד, אם אהיה חופשי, למה לא?". ענה ונגר לשאלה על סוגיית הנבחרת. מי שידריך את הנבחרת בארבעת משחקיה הקרובים יהיה גארת' סאות'גייט מאמן הנבחרת הצעירה, אך ונגר הוא אחד המועמדים המובילים להתמנות לתפקיד באופן קבוע, כשגם סטיב ברוס, אלן פארדיו ואדי האו הוזכרו כמועמדים.

ללא קשר לעתידו, ונגר התייחס למשחק הקרוב שמצפה לארסנל מול ברנלי ואמר: "זה נראה שאנחנו משפרים את רמת המשחק שלנו. מצאנו איזון טוב בין ההתקפה להגנה והקבוצה מבינה יותר טוב מה אנחנו רוצים לעשות. אני רוצה לנסות לזכות בהכול ולשחק משחק מושלם, זה החלום שלי, שאנשים יהנו ממה שהם רואים".

ארסנל פתחה את העונה בגמגום עם הפסד ביתי לליברפול, אך נמצאת בכושר מצוין בתקופה האחרונה עם ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כולל ה-0:2 על באזל במסגרת המחזור השני של שלב הבתים של ליגת האלופות ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully