וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ניצחה 1:2 את אלאבס, צמד לוויסאם בן ידר

החלוץ הצרפתי השלים כיבוש שלושה שערים בשני משחקים (74 אחרי בישול גדול של גאנסו ו-91) והוביל את האנדלוסים לניצחון. שער ניצחון לריאן באבל, אצילי לא שותף, גרנאדה הפסידה 1:0 ללגאנס

one

המחזור השביעי בליגה הספרדית יצא לדרך ביום שישי עם ה-0:1 של ריאל סוסיאדד על בטיס, ונמשך עם 0:1 של לגאנס בשבת על גרנאדה האומללה (עומר אצילי לא שותף). רוב קבוצות הצמרת ישחקו ביום ראשון והמוקד עובר למרכז הטבלה והתחתית. סביליה עלתה זמנית למקום השני עם 1:2 ביתי מול אלאבס.

seperator

גרנאדה - לגאנס 1:0

גם פיטוריו של פאקו חמס לא נתנו פתרון קסם למצבה האיום של גרנאדה, שתצא לפגרת הנבחרות ללא ניצחונות ועם שתי נקודות בלבד אחרי שבעה מחזורים. בניגוד למשחק הקודם בו נכנס בהפסקה והוחלף בדקה ה-71, הפעם עומר אצילי נותר על הספסל לאורך כל 90 הדקות, לא שותף לראשונה מאז נרכש מבית"ר ירושלים וראה את חבריו מתקשים לייצר מצבים, ובסופו של דבר גם נענשים. טיטו איבד כדור בדקה ה-76 והארגנטינאי ממוצא פולני אלכסנדר שימנובסקי ירה בשמאל אל הפינה הרחוקה והעניק ללגאנס המפתיעה ניצחון שלישי העונה - כולם במשחקי חוץ. גרנאדה המביכה תצא לפגרה כשהיא מתחת לקו האדום ואולי אף במקום האחרון (תלוי במשחקה של אוסאסונה).

צפו בתקציר המשחק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן סביליה וויסאם בן ידר חוגג. רויטרס
בן ידר עם צמד/רויטרס

סביליה - אלאבס 1:2

שבוע אחרי ההפסד הראשון בליגה, הצליחו האנדלוסים להשלים שני ניצחונות בארבעה ימים. סביליה השיגה ניצחון רביעי בשבעה מחזורים ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-14, בעוד העולה החדשה אלאבס נותרה עם 9 נקודות ועם שיברון לב אחרי פיניש דרמטי למשחק.

וויסאם בן ידר העלה את סביליה ליתרון בדקה ה-74 אחרי בישול אדיר של גאנסו, שהצליח למסור עם העקב למרות שכוסה על ידי שלושה שחקנים וזה 0:1. האורחת הצליחה לאזן בדקה ה-84. אלכסנדר פאנטיץ' עלה גבוה לנגיחה והוריד את זה יפה לוויקטור לאגרדיה, שהמשיך פנימה יפה. שער הניצחון היה של בן ידר, שהפעם המשיך בנגיעה בישול ומהלך יפה של ויטולו וקבע 1:2 בדקה ה-91.

משחקים נוספים

ריאל סוסיאדד - בטיס 0:1
לסוסיאדד: קרלוס ולה (63)

צפו בתקציר

אוסאסונה - לאס פלמאס 2:2
לאוסאסונה: רוברטו טורס (7, פנדל), סרחיו לאון (45), ללאס פלמאס: ויסנטה גומס (57)

צפו בתקציר

דפורטיבו לה קורוניה - ספורטינג חיחון 1:2
ללה קורוניה: סלסו בורחס (35), ריאן באבל (90), לחיחון: סרחיו אלברס (65)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully