וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן ששהה בישראל: עוזר מאמן סאות'המפטון הופלל בפרשת השחיתות

אריק בלאק תועד על ידי ה"טלגרף" כשהוא מייעץ לחוקרים במסווה כיצד לשחד אנשי צוות מהליגות הנמוכות כדי לזכות בבעלות על שחקנים. שמועות באנגליה: גם גיגס, רדנאפ, יוז ומויס בין החשודים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

פרשת השחיתות בכדורגל האנגלי ממשיכה להכות גלים ואמש (חמישי) בזמן שאריק בלאק עוזר מאמן סאות'המפטון שהה בישראל עם קבוצתו לקראת המשחק מול באר שבע, שמו נחשף על ידי הטלגרף. בתחקיר העיתונאי המקיף שנעשה בחודשים האחרונים, בלאק הוקלט כשהוא מייעץ לחוקרים במסווה כיצד לשחד אנשי צוות מהליגות הנמוכות כדי על מנת לקבל שחקנים לסוכנות המפוברקת שלהם.

אריק בלק עוזר מאמן סאות'המפטון. GettyImages
הסתבך בגדול. אריק בלאק/GettyImages

במהלך הפגישה, בלאק סיפר על כך ש"חבר שלו" קיבל כסף עבור שחקנים ושאפשר לעשות את זה תמורת סכום נמוך של כסף. למרות שרשימת המאמנים הנוספים שעלולים להיתפס כמו סם אלרדייס עדיין לא נחשפה, הדיבור הוא על כך שמעשי ההונאה הללו נמשכים שנים רבות ומאמנים ותיקים כמו הארי רדנאפ וטוני פוליס יכולים להיות הבאים שייתפסו.

סטן קולימור, חלוץ ליברפול ונבחרת אנגליה לשעבר צייץ ש"אם רשימת המאמנים החשודה היא נכונה, אז הכדורגל האנגלי לא יחזור להיות מה שהיה". על פי שמועות נוספות שמתפשטות במהרה ברשתות החברתיות, גם שמם של ריאן גיגס, דייויד מויס, אלן פארדיו, סטיב ברוס ומארק יוז "מככב" ואם יש אמת בשמועות, אכן מדובר ברעידת אדמה של ממש בכדורגל האנגלי.

אחד ממקורביו של בלאק הגיב לפרסומים הללו ואמר: "זו לא הייתה מטרת הפגישה". מסאות'המפטון נמסר כי: "המועדון מחוייב לחלוטין" לחקירה של ההתאחדות לכדורגל והפרמיירליג בנושא.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully