וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מה, אני אתן למשפחה של שחקן לקבוע לי את ההרכב?"

29.9.2016 / 22:31

מאמן הפועל באר שבע התייחס לסוגיית מאור בוזגלו, שלא פתח ב-0:0 מול סאות'המפטון. על המשחק: "בסך הכול אני מרוצה מהתוצאה". קלוד פואל: "זו נקודה טובה בשבילנו, שיחקנו נגד קבוצה טובה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע השיגה הערב (חמישי) את הנקודה הרביעית שלה בשני משחקים בבית י"א של הליגה האירופית. האדומים סיימו ב-0:0 ביתי מול סאות'המפטון במשחק ללא יותר מדי אירועים התקפיים.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מרוצה מהנקודה. בכר/ברני ארדוב

מאמן באר שבע ברק בכר: "אנחנו משחקים נגד קבוצות מאוד מאוד חזקות. אם אתה לא בא מוכן נגד קבוצות כאלה, אז זה יכול להיגמר לא נעים. אתה חייב לבוא דרוך ומוכן ולהכיר הכי טוב שאפשר את הקבוצה היריבה. יש לנו עוד ארבעה משחקים. אנחנו לא מסכמים, יש עוד דרך ארוכה. אני עכשיו לא חושב על הצעות מאירופה. כיף לקבל מחמאות, אבל אני בסך הכול שנה שנייה בבאר שבע, אני חלק מתהליך. השנה הקודמת הייתה אדירה והתחלנו גם את העונה הזו טוב. אני לא חושב כרגע רחוק. כל דבר בזמנו, זה עוד מוקדם.

"צריך להבין ששיחקנו נגד קבוצה מצוינת עם חלק התקפי אדיר. יש לה קישור אדיר והיינו צריכים להיזהר. תיקו זו לא תוצאה רעה, יכול להיות שמבחינה התקפית היינו יכולים לעשות יותר. עמדנו יפה ובסוף גם היינו יכולים לנצח. בסך הכול זו תוצאה טובה". על העובדה שבוזגלו לא פתח בהרכב, אמר המאמן: "זה מה שהחלטתי אחרי שהתכוננתי הכי טוב למשחק. כל משחק הוא לגופו. בוזגלו בכושר טוב, הוא נכנס טוב היום, הוא שחקן חשוב מאוד. אני אקבע מי ישחק לפי מה שהמשפחה של השחקן אומרת? אני קובע רק מבחינה מקצועית".

על המשך הדרך באירופה ובליגה אמר המאמן: "כל המשחקים חשובים מאוד. ספרטה פראג ניצחה את אינטר וכולם חזק מאוד בקבוצה. יש עוד ארבעה משחקים. שני המשחקים הראשונים נותנים ביטחון רב להמשך, אבל יש לנו עוד שני משחקים קשים מאוד. אנחנו יכולים לעשות הכול, אבל יש עוד זמן. ננוח ונתכונן בהתאם. היה משחק קשה מאוד ומאתגר מאוד. היא קבוצה מגוונת מאוד. עמדנו טוב, ניטרלנו אותם, אבל היא קבוצה מצוינת, החלוצים שלה מסוכנים ומהירים מאוד. צריך להביא טקטיקה במשחקים כאלה. רצינו למנוע מהם את המהירות שלהם. ידענו שיש להם שחקנים שמשחקים טוב לעומק, שחקנים שמוסרים טוב. אנחנו היינו צריכים לשבש להם את המשחק. נגד אינטר הלך לנו טוב, היום הלך פחות טוב, אבל עדיין היו לנו מצבים והיינו יכולים לכבוש. כמובן שאם ננצח את ספרטה פראג בבית, זה יהיה צעד משמעותי כדי לעלות. אבל ספרטה קבוצה טובה מאוד וזה יהיה משחק קשה מאוד".

עוד באותו נושא

הליגה האירופית: הפועל באר שבע וסאות'המפטון נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"לא משחק בשביל להוכיח". ביטון/ברני ארדוב

מגן הפועל באר שבע בן ביטון הוסיף: "אני לא יוצא מגדרי אחרי משחק טוב ולא נכנס לדיכאון אחרי משחק לא טוב. אני לא משחק בשביל להוכיח, מתרכז בכל משחק לגופו. אני חושב שאנחנו יוצאים חצויים, שיחקנו נגד קבוצה אדירה. אפשר היה לראות איך הם עומדים על המגרש והם ממושמעים, אז להגיד שאנחנו מאוכזבים זה לא נכון. הייתה לנו הזדמנות ויכולנו לכבוש אולי איזה שער, אבל בסך הכול אנחנו מרוצים וממשיכים הלאה. אין שחקן שלא שואף להגיע לקבוצות גדולות ולהתקדם, אבל אנחנו מרוכזים רק במה שקורה עכשיו ואנחנו נהנים מזה. אנחנו מתרכזים רק בזה ורוצים לעזור לקבוצה לשחק ברמה הגבוהה ביותר".

מאמן סאות'המפטון קלוד פואל אמר: "אני חושב שזו נקודה טובה כי שיחקנו נגד קבוצה טובה עם שחקנים פיזיים וטכניים מאוד. היה חשוב לחזור עם נקודה לפחות אם לא מצליחים לנצח. לא הצלחנו לכבוש או להגיע ליותר מדי מצבים מסוכנים, אבל השגנו נקודה נגד קבוצה טובה מאוד. זו לא הפתעה שבאר שבע ניצחה את אינטר. יכולנו לראות את הסולידריות בין השחקנים והרצון שלהם להשיג תוצאה במשחק קשה מאוד, אחרי מסע ארוך ועכשיו ננסה להתאושש לקראת המשחק מול לסטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully