וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר גביע ווינר: הפועל ירושלים גברה 81:93 על מכבי ראשון לציון

האדומים יצאו עם ידם על העליונה בשחזור גמר הפיינל פור עם 81:93. ג'רלס היה מצוין עם 26 נקודות ו-5 אסיסטים, פיטרסון הוסיף 13 (4 שלשות), 10 לאמארה בבכורה. מקריי קלע 18 למפסידה

one

הפועל ירושלים גברה הערב (חמישי) 81:93 על מכבי ראשון לציון והעפילה לגמר גביע ווינר. המפגש בנהריה, ששחזר את הגמר מהעונה שעברה, היה מלא מהפכים - בסיומו הקבוצה מהבירה הצליחה לחגוג בהופעת הבכורה הרשמית של אמארה סטודמאייר.

הכוכב של סימונה פיאניג'אני אמנם פתח עם שתי עבירות מהירות, אבל אחרי מנוחה הצליח להשפיע בצורה חיובית על משחק ההגנה של ירושלים וסיים עם תשע נקודות ושישה כדורים חוזרים ב-22 דקות. מי שהרשים אצל ירושלים היה קרטיס ג'רלס, שהוביל עם 26 נקודות, חמישה אסיסטים ושלוש חטיפות אליו הצטרפו טרוויס פיטרסון (13 נקודות ומאה אחוזים מחוץ לקשת) וליאור אליהו (12 נקודות), שהוביל את הישראלים.

הבשורה המעודדת אצל אריק שיבק היא שיתוף הפעולה בין ג'אבון מקריי (18 נקודות) וצ'ארלס תומאס (17 נקודות), שלא אפשרו לאלופה להישאר רחוקה מדי לאורך כל ארבעת הרבעים. לצערם של הכתומים משחק ההגנה שלהם לא הספיק מול האחוזים המרשימים של הקבוצה מהבירה, והם ינסו לתקן במחזור הראשון בליגת העל.

הלפרין חודר/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

אחרי שלשה של ג'רלס, סטודמאייר סיפק מהלך הגנתי ראשון בישראל. הכוכב של הקבוצה מהבירה ריחף ועם חסימה נהדרת עצר את מקריי. סטודמאייר ספג עבירה שנייה אחרי שתי דקות כאשר היתרון של ירושלים עמד על 1:5. הכתומים התעוררו ועם ריצת 0:6 עלו ליתרון ראשון במפגש. ירושלים המשיכה לאבד כדורים, שניים מצד קינזי, והיתרון של האלופה צמח בדרך ל-15:19 בסיום הרבע הראשון. פיטרסון להט עם שתי שלשות וקיזז את הפער לשלוש בלבד, שלוש דקות בתוך הרבע השני. סטודמאייר שב לשחק, וארבע דקות למחצית קלע את הסל הראשון שלו בישראל. האלופה איבדה את הראש, ירושלים ניצלה את זה בראשות ג'רלס וירדה עם 39:43 במחצית.

סטודמאייר העלה את המאזן שלו לארבע נקודות אישיות עם חדירה קלה. ירושלים המשיכה להיות אגרסיבית, עלתה ליתרון 43:57 כאשר שיבק ספג עבירה טכנית. איבוד כדור רשלני של טימור הוביל לריצת 0:4 של הכתומים, פיאניג'אני הזעיק פסק זמן חמש דקות לסיום הרבע. מקריי וכדיר היו להיות יעילים, וצימקו את הפער ל-61:54. היליארד דייק פעמיים מהקו, כדיר המשיך עם סל קל והפער עמד על שלוש נקודות (67:64). ג'רלס המשיך להוביל ועם אסיסט נהדר לפיטרסון השניים קבעו 68:76, שש דקות לסיום. אמארה איבד כדור אחרי שצעד לסל, אבל הכתומים איבדו את הראש. ג'רלס לקח אחריות ועם סטפ בק מופלא ושלשה נהדרת חתם עם 81:93.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים (ימין) עם גילי כהן שופט כדורסל. אדריאן הרבשטיין
בכורה טובה. אמארה/אדריאן הרבשטיין

קלעים מכבי ראשון לציון: ג'אבון מקריי 18, צ'ארלס תומאס 17 (שמונה ריבאונדים), אנתוני היליארד 15, אבי בן שימול 9 (שישה אסיסטים, שישה איבודים), אלישי כדיר 8, ג'ו ג'קסון 6, פטריק ריצ'ארד 5, עידן זלמנסון 3, ניצן חנוכי ונמרוד לוי שותפו ולא קלעו.

קלעים הפועל ירושלים: קרטיס ג'ראלס 26 (חמישה אסיסטים), טראוויס פיטרסון 13 (4 מ-4 לשלוש), ליאור אליהו וג'רום דייסון (שבעה אסיסטים) 12 כ"א, אמארה סטודמאייר 10 (שישה ריבאונדים), בר טימור 9, אייזק רוזפלט 6, טרנס קינזי 5, יותם הלפרין (חמישה אסיסטים) שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully