וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "גרמנו לבית"ר להיראות לא טוב. בטווח הארוך יהיו תוצאות"

29.9.2016 / 14:10

מאמן הפועל חיפה דיבר בטקס הרמת כוסית לשנה החדשה: "נגד הפועל אשקלון ספרנו 180 חילוצי כדור ותאקלים, נגד בית"ר 300". כץ בירך בסקייפ: "המשחק הקרוב חשוב לנו"

ברני ארדוב

הפועל חיפה ערכה היום (חמישי) הרמת כוסית לרגל ראש השנה, בהשתתפות עובדי המועדון. במהלך הטקס בירך יואב כץ את הנוכחים באמצעות תוכנת הסקייפ. במהלך הטקס, שנערך בגן האירועים "סיטרוס", שיאמץ את הקבוצה בעונה הקרובה, דיבר גם המאמן אלי כהן עם התקשורת. כץ אמר: "בשביל להתחיל את השנה החדשה בצורה טובה אנחנו צריכים לנצח בשבת. נגד בית"ר הכל הלך בסדר. המשחק הקרוב חשוב לנו".

עוד בנושא:

מוכנים ומזומנים: נסיקת המחירים של כוכבי הכדורגל הישראלי
ג'ורדי קרויף: "קל להביא שחקנים לאנגליה, צריך לשכנע אחרים להגיע לישראל"
"קרב נשי היסטורי באצטדיון טרנר": המפגש המרגש של אלונה ברקת
גיא לוזון: "לעולם לא אכנה את השחקנים שלי לוזרים"

מאמן הפועל חיפה אלי כהן עם דורון אוסידון. איציק יצחקי
אוסידון ואלי כהן/איציק יצחקי

"היו ציפיות בתחילת העונה אבל דברים לא התחברו. יש מומנטום חיובי בשני המשחקים האחרונים בגלל עבודה קשה. אנחנו צריכים לשמור על יציבות", אמר המאמן אלי כהן. "אנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה מול רעננה. זאת קבוצה שלא מוותרת בשום משחק. אנחנו זקוקים למחויבות במשחק ההגנה אחרת נהיה בבעיה".

"במשחק האחרון מול בית"ר היא יזמה והלכנו על מתפרצות. יש לנו כלים גם מול קבוצות שמשחקות עם חמישה מאחור. אנחנו מגיעים למשחק מול קבוצה שחייבת נקודות", המשיך כהן. "דווקא נגד הפועל כפר סבא ובני יהודה שיחקנו טוב יותר מאשר מול בית"ר. גרמנו לבית"ר להיראות לא טוב. במשחק הראשון הקבוצה עשתה 180 נתוני לחימה, חילוצי כדור ותאקלים. מול בית"ר עשינו 300. לאורך זמן יהיו מעידות אבל לאורך זמן גם יהיו תוצאות". על הקהל אמר: "הקהל של הפועל חיפה זה חלק חשוב בהצלחת הקבוצה. זאת שנה חדשה, התחדשות. אני קורא לקהל להגיע ולתמוך בנו". מיקי יאזו הפצוע ייעדר כאשר חיים מגרלישווילי יחליפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן הפועל חיפה אלי כהן עם דורון אוסידון. איציק יצחקי
שנה חדשה. הרמת כוסית בהפועל חיפה/איציק יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully