וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ניס: "מינו ראיולה ניסה לשכנע אותי לא לקנות את באלוטלי"

הכוכב האיטלקי הסורר השתלב נהדר בקבוצה מהריביירה, אבל מסתבר שהוא כמעט לא הגיע אליה: "לפני פגישה חשובה עם מריו, מינו נתן לי את כל הסיבות לשאלה למה אסור לי להחתים אותו"

מריו באלוטלי שחקן ניס. רויטרס
טקטיקת מכירות מעניינת. באלוטלי/רויטרס

מריו באלוטלי עושה חיל מאז שהגיע לניס. בשני משחקים בלבד, הסקורר האיטלקי הסורר כבש ארבעה שערים, בעוד קבוצתו ממשיכה להוליך את הטבלה בליגה הצרפתית אחרי שבעה מחזורים. אלא שכעת מתברר שהחיבור בין הצדדים כמעט ולא קרה והכול באשמת סוכנו של באלוטלי, מינו ראיולה המפורסם.

על פי סיפור שהתפרסם ב"ל'אקיפ" הצרפתי, ניסה ראיולה לשכנע את נשיא ניס, ז'אן פייר ריבר, שלא להחתים את באלוטלי מליברפול. ריבר סיפר ל"ל'אקיפ" על השיטות הלא שגרתיות של ראיולה: "לפני פגישה מכרעת שהייתה לנו עם מריו, פגישה שהתעכבה בגלל בעיה בטיסה שלו, מינו נתן לי את כל הסיבות לשאלה למה אסור לי להחתים את השחקן. כאשר השחקן הגיע לבסוף, מינו אמר לו 'אמרתי לנשיא כל דבר רע עליך שיש לי להגיד'. זו הייתה טקטיקת מכירה מעניינת".

ריבר הוסיף: "ראיולה הביא את באלוטלי לניס, אבל אני לא בטוח שהוא היה מרוצה במיוחד מהמהלך הזה. הוא אמר לי 'לשם שינוי, הפעם מריו בוחר את היעד שלו', אבל אם דברים לא יעבדו טוב פה, יהיה לשחקן ולסוכן שלו קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully