וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יהיה המאמן הבא של אצילי? בגרנאדה "מאמינים" בלואיס פלנגואמה

המאמן הזמני, שהוקפץ מהמילואים, זוכה כרגע לקרדיט מצד ההנהלה. פפה מל, שנכלל ברשימת המועמדים, שלח מסר לראשי גרנאדה. גם בראחה, אלקרס, מיצ'ל ולואיס גרסיה עשויים לרשת את פאקו חמס

אימג'בנק GettyImages

אחרי יממה סוערת, במהלכה פוטר מאמן הקבוצה פאקו חמס, פונה גרנאדה, קבוצתו של עומר אצילי, קדימה ומנסה להתייצב, בתקווה לשכוח מפתיחת העונה הרעה שלה, במסגרתה צברה רק שתי נקודות בשישה משחקי ליגה.

מי שמונה למאמן הזמני של הקבוצה הוא לואיס פלנגואמה, שהדריך עד כה את קבוצת המילואים של המועדון. למרות השמועות הרבות על מועמדים אפשריים כאלה ואחרים, דוגמת פפה מל, לוקאס אלקארס או פיפו בראחה, הרי שלפחות כרגע, על פי התקשורת המקומית, אף אחד מהם לא זכה לטלפון מהמועדון, שם "מאמינים ב-100 אחוז" בפלנגואמה.

חמס עצמו, שהחליף ביום שני את אצילי אחרי 25 דקות בלבד של הישראלי על המגרש, הודה במסיבת העיתונאים שערך לאחר פיטוריו: "עשיתי הרבה טעויות. אני נפרד מהמועדון הרבה לפני מה שחלמתי עליו, אבל זו המציאות בקבוצת כדורגל כאשר לא משיגים את התוצאות הרצויות".

האם פפה מל הוא המאמן הבא של גרנאדה? על פי חשבון האינסטגרם של המאמן, שאימן בעבר את ריאל בטיס, עולה כי המאמן מעוניין בתפקיד במקום פאקו חמס, שפוטר. מל העלה תמונה שלו במדי גרנאדה וייתכן כי הוא משתמש ברשת החברתית כדי לגבור על מועמדים אחרים. המאמן סיים את דרכו אצל האנדלוסים בקיץ האחרון לטובת גוסטבו פוייט כאשר מלבדו גם לוקאס אלקרס, רובן בראחה, מיצ'ל ולואיס גרסיה נכללים בין השמות שינסו להציל את הקבוצה בה משחק אצילי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully