וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "יכול להבין את האכזבה של נאתכו, הוא לא חצה קו אדום"

29.9.2016 / 10:50

לקראת המפגשים עם מקדוניה וליכטנשטיין, מאמן הנבחרת הגיב לביקורת שהטיח בו הקשר בראיון לוואלה! ספורט: "לפעמים אני מקבל החלטות אינטואיטיביות", ואישר את הרעיון לזמן את שוינפלד

יוסי ציפקיס

אלישע לוי ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בבית הנבחרות לקראת צמד המשחקים של נבחרת ישראל מול מקדוניה (6.10 בחוץ) וליכטנשטיין (9.10 בבית). המאמן הלאומי, שמחפש ניצחון בכורה בתפקידו החדש, דיבר על ההפתעות בסגל שזימן ועל הציפיות משני המשחקים הקרובים.

כמו כן, לוי אישר את הפרסום בנוגע לרעיון לזמן את ארון שוינפלד ואמר: "אין את האישורים הדרושים לכך, כרגע הוא לא יכול לשחק בנבחרת".

עוד בנושא

מתוך ראיון ראש השנה של אלישע לוי: "אלמלא ועדת האיתור לא הייתי מקבל את התפקיד"
ביברס נאתכו מותח ביקורת: "זה לא הסגל הכי טוב שאלישע יכול להעמיד לנבחרת"
אלישע לוי ביקש לזמן את ארון שוינפלד לסגל, ההתאחדות: הוא לא יכול לשחק בנבחרת

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
מסתכל קדימה. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

על הניפוי של ביברס נאתכו והביקורת שהשמיע בראיון לוואלה! ספורט: "אני יכול להבין ששחקן מביע אכזבה אם הוא לא מזומן, במיוחד שלא נחצו קווים אדומים. אמרתי פעם קודמת ואומר זאת עכשיו - הזימונים באים אחרי מחשבה רבה בהתאם לכל משחק. אני מנסה לבחור את השחקנים שמתאימים להשקפה שלי. השאיפה היא להרכיב נבחרת תחרותית ורעבה, אפרופו שחקנים מסוימים".

לגבי טל בן חיים הבלם, שאף הוא לא זומן: "הוא בכושר טוב מאוד ואני מכבד אותו, אבל כשאמצא לנכון אזמן אותו או כל אחד אחר".

על מאור מליקסון: "אני עוקב אחריו, הוא חזר מפציעה. כשאחשוב שאפשר להשתמש בו מיידית אעשה זאת".

על המשחק מול איטליה: "הקהל עמד ומחא כף בסיום כי הוא העריך את ההופעה שלנו. אין ספק שיש לנו אכזבה כי על פי כל המדדים עשינו משחק טוב. הדרך חשובה מאוד".

על מקדוניה: "מדובר בנבחרת מאוד מנוסה. אלבניה שהייתה מצוינת ביורו התקשתה לנצח אותה. לפאנדב יש היסטוריה בליגה האיטלקית, סטפנוביץ' בולט, יש להם שחקנים טובים. כמו כל משחק חוץ באירופה הולך להיות קשה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ביברס נאתכו, בוריס קליימן, פיראס מוגרבי, נבחרת ישראל בכדורגל. ברני ארדוב
"מחפש שחקנים רעבים". נאתכו וקליימן/ברני ארדוב

על שביעות הרצון שלו מתפקודו: "מאמן הוא לא קוסם. בסופו של דבר אי אפשר אחרי משחק אחד לעשות סיכומים. זה התפקיד הכי חשוב בכדורגל שלנו. רציתי מאוד את התפקיד הזה ואני לא מפחד משום דבר. לפעמים אני לוקח החלטות אינטואיטיביות ואני מקווה שזה יצליח".

על ההסתכלות שלו לגבי העתיד: "ממוצע הגיל של הנבחרת הזו הוא 25-26. יש כאן הסתכלות לעתיד כי רוב השחקנים יוכלו לשחק גם בקמפיין הבא. כמו בכל קבוצה שאימנתי אסמן מישהו בן 17 ואקח אותו קדימה. אני מבטיח שיהיו גם דברים כאלה, אבל באיזון ולאט לאט".

על החיסרון של מונס דאבור ובירם כיאל: "פציעות זה חלק מהמשחק. צריך לדעת להתמודד עם זה. אלמוג כהן ייתן כל מה שצריך כדי לעזור לנו לחפות על הפציעות ויש גם שחקנים אחרים".

על עמדת השוער: "יש לנו שלושה שוערים טובים, דודו גורש עשה עבודה מצוינת במשחק הקודם, אבל אני לא רוצה להתחייב על כלום. אני רוצה לעשות היררכיה כמה שיותר מהר".

על ערן זהבי ותפקודו בנבחרת: "זו אחת המשימות שלנו. כל הנתונים המעמיקים מהמשחק של ערן מראים שהוא הכי חשוב בהשקעה ובקבוצתיות. כדורגל זה משחק קבוצתי. גם רונאלדו ומסי לא יכולים לבד".

ערן זהבי שחקן ישראל. ברני ארדוב
"גם מסי ורונאלדו לא יכולים לבד". זהבי/ברני ארדוב

הסגל המלא

שוערים: דודו גורש, בוריס קליימן, אריאל הרוש

הגנה: אופיר דוידזאדה, בן ביטון, רמי גרשון, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, שיר צדק, אלי דסה.

קישור: ניר ביטון, עומר אצילי, דן איינבינדר, עידן ורד, אייל גולסה, רועי קהת, מאור בוזגלו, אלמוג כהן.

התקפה: מונס דאבור, ערן זהבי, טל בן חיים, תומר חמד, אחמד עאבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully