וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי ביקש לזמן את שוינפלד, ההתאחדות: לא יכול לשחק בנבחרת

28.9.2016 / 9:45

חלוץ הפועל תל אביב היה אמור להיות מוזמן, אך בדיקה הבהירה כי הוא לא עומד בקריטריונים. נאתכו כעס שלא נכלל בסגל, גורם על טב"ח הבלם: "לא הייתה כוונה לזמנו, אבל זה לא פוסל אותו"

ארון שוינפלד שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול אלי דסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אלישע לוי רצה. שוינפלד/ברני ארדוב

מאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי, החליט לזמן את חלוץ הפועל תל אביב ארון שוינפלד לנבחרת ישראל, אלא שבהתאחדות לכדורגל הודיעו לו כי למרות העובדה שהוא לא רשום כשחקן זר, אין ברשותם את כל המסמכים הדרושים על מנת שיוכל לשחק בנבחרת. גורם בהתאחדות אישר הבוקר לוואלה! ספורט: "אלישע לוי רצה את שוינפלד בסגל הנוכחי של נבחרת ישראל. בדיקה מעמיקה שערכנו גילתה כי כרגע הוא לא עומד בקריטריונים. הנושא בבדיקה".

לוי תכנן ככל הנראה לכלול את החלוץ כאחד מבין חמשת שחקני ההתקפה שזימן לסגל לקראת צמד המשחקים מול מקדוניה וליכטנשטיין, אולם בבדיקה שערך מנהל הנבחרת, ישראל שצוצינסקי, נמצא כי אינו עומד בקריטריונים. כזכור, תקנון פיפ"א מחייב שחקן, גם אם אינו רשום כזר, לשחק חמש שנים במדינה, אבל גם לכך יש חריג: אם הוריו, סבו או סבתו גרים בארץ. שוינפלד נמצא בישראל ללא משפחה כרגע. בנבחרת ישראל מנסים למצוא פתרון לעניין.

שוינפלד (26) שנולד למשפחה ממוצא יהודי נבחר ב-2012 לדראפט ה-MLS על ידי מונטריאול, אולם בסופו של דבר חתם בקולומבוס קרו. בינואר השנה הוא הגיע לישראל וחתם במכבי נתניה. אחרי שני משחקים בלבד במדים הצהובים, ב-1 בפברואר הוא עבר לאדומים שם חתם לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת. עד תום העונה כבש שמונה שערים ב-12 הופעות בליגת העל. לפני כחודשיים האריך את חוזהו בהפועל תל אביב.

עוד בנושא:

ורד, אלמוג כהן ועאבד בסגל נבחרת ישראל, נאתכו בחוץ

ביברס נאתכו, בוריס קליימן, פיראס מוגרבי, נבחרת ישראל בכדורגל. ברני ארדוב
מאוכזב מאוד. נאתכו מימין/ברני ארדוב

כפי שפורסם בוואלה! ספורט עוד לפני המשחק נגד נבחרת איטליה, ביברס נאתכו מאוכזב ממעמדו החדש בנבחרת ישראל. הסיבה לכך הייתה העובדה שאייל גולסה תורגל במקומו בהרכב, אולם גם לאחר פציעת הקשר לוי העדיף את רועי קהת ולאחר התלבטות החליט לפתוח עם שרן ייני. נאתכו לא זומן הפעם לצמד המפגשים מול מקדוניה וליכטנשטיין. אתמול הוא הגיב ואמר: "אני לא מחליט ולא קובע. זאת החלטה של מאמן. אני מאחל הצלחה לנבחרת".

לגבי אי זימונו של הבלם טל בן חיים אמרו גורם בנבחרת: "אלישע רוצה להקים כאן דור חדש של שחקנים צעירים. מהרגע הראשון לא הייתה כוונה לזמן אותו, אבל כמובן שזה לא פוסל אותו לגבי ההמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully