וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש דימיון? הצעיר ששילם 20 אלף ליש"ט כדי להראות כמו בקהאם

סיפורו של ג'ק ג'ונסון, מובטל בן 19 מנוטינגהאם, שנקלע לחובות כבדים לאחר שלל טיפולים קוסמטיים, הסעיר את הממלכה: "אני רוצה את סגנון החיים של בקהאם, מעולם לא השתלבתי", סיפר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש דימיון לבקהאם? ג'ונסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנגליה מלאה בסיפורים ביזארים, אבל נדמה שזה אחד המופלאים שנתקלנו בהם לאחרונה. הכירו את ג'ק ג'ונסון, נער מובטל בן 19 מאזור נוטינגהאם, שמקבל כ-15 אלף ליש"ט בשנה מהמדינה, מה שלא הפריע לו להוציא עד כה 20 אלף ליש"ט בטיפולים קוסמטיים שונים, רק כדי להראות כמו אלילו, כדורגלן העבר דייויד בקהאם. הבעיה: אין כל כך דימיון בין השניים, למרות ההשקעה.

עד כה, ג'ונסון עשה בוטוקס, הזרקות של חומרי שיזוף, מילוי שפתיים ומילוי שיניים, הכול בעזרת הלוואות, שהכניסו אותו לחובות כבדים. השאיפה הבאה של ג'ונסון: קיצור קיבה, שיהפוך את הבחור השמנמן והדי הזוי הזה לרזה יותר ויקרב אותו עוד קצת להגשמת חלומו.

"אני יודע שאני לא רזה כמו דייויד בקהאם, אני צריך להוריד במשקל", אמר ג'ונסון, "ניסיתי כל דיאטה אפשרית, כל תכנית אימונים ואני לא מצליח. אני צריך קיצור קיבה שיעזור לי. אשמח להראות כמו בקהאם, אני רוצה את סגנון החיים שלו. מעולם לא השתלבתי, אבל אני מאמין שאוכל לעבוד בטלוויזיה, להיות שחקן או מנחה".

סיפורו של ג'ונסון נחשף בתכנית בוקר מפורסמת באנגליה וכבש מיד את הרשת, כאשר התגובות נעו בין עידוד (מעט) לרחמים ובעיקר, לדרישה מהמנתחים והמטפלים השונים להפסיק לקחת ממנו כסף ולהפסיק לבצע בו טיפולים, שלא מקדמים אותו לשום מקום חוץ מאשר לעוד חובות. ג'ונסון כבר הודה כי אין לו מושג איך ישלם את החובות המצטברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully