וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטונים נחשפים: ג'ימי פלויד האסלבנק ביקש 55 אלף ליש"ט בשוחד

מאמן ק.פ.ר נתפס דורש "סכום כסף נאה" והכחיש. גם עוזר מאמן ברנסלי והבעלים של לידס הואשמו, בעוד סוכן שחקנים חשף זהות של 8 מנג'רים נוספים בפרשייה שמזעזעת את הכדורגל האנגלי

רויטרס

פרשיית השחיתות בכדורגל האנגלי הולכת ומסתבכת עם כל יום שעובר. אחרי שמנג'ר הנבחרת, סם אלרדייס, אולץ ללכת הביתה בבושת פנים, בתום 67 ימים בלבד בתפקיד, כעת מתחילים להיחשף עוד ועוד מעורבים בפרשייה, שמזעזעת את הספורט בממלכה.

שחקן העבר, ג'ימי פלויד האסלבנק, המשמש כיום כמנג'ר של קווינס פארק ריינג'רס מליגת המשנה, נתפס על ידי מצלמה נסתרת כשהוא מהסוכנים המנסים להעביר שחקן לקבוצה "לסדר לו סכום נאה", בתמורה לסיוע שלו בהעברת אותו שחקן. על פי ה"טלגרף", ההולנדי דרש 55 אלף ליש"ט, לא חוקיים כמובן, על חלקו בעסקת ההעברה.

האסלבנק פרסם הודעה בה טען כי הוא ביקש את הכסף רק עבור הרצאה שאותם סוכנים הציעו לו להעביר בסינגפור, ולא עבור החתמת שחקן כזה או אחר בקבוצתו. בק.פ.ר הודיעו כי הם מאמינים למנג'ר שלהם ועומדים מאחוריו, אך רואים בחומרה כל האשמה ויפתחו בחקירה פנימית לבירור המקרה.

עוד בנושא:

דיווח: ההתאחדות האנגלית תציע לארסן ונגר לאמן את הנבחרת

עוד שם שנחשף בפרשה הוא זה של עוזר מאמן ברנסלי, טומי רייט, אשר על פי ההאשמות לקח 5,000 ליש"ט בשוחד על מנת להחתים שחקנים במועדון. בברנסלי מיהרו להשעות את רייט מתפקידו, עד לסיום החקירה הפנימית שהם יערכו בנושא.

גם הבעלים של לידס, מאסימו סלינו, נקלע לעין הסערה ובסרטון שחשף ה"טלגרף", הוא נראה נפגש עם חברת השקעות פיקטיבית ומציע לה להיות חלק מהבעלות על המועדון, על מנת לקבל אחוזים במכירת שחקנים, דבר האסור על פי חוקי פיפ"א וההתאחדות האנגלית.

נראה שזה רק קצה הקרחון. ב"טלגרף" ידעו לספר כי פינו פליארה, סוכן שחקנים בלתי מורשה, שהושעה מכדורגל ב-2005 בשל מכירת משחקים, צולם כשהוא נוקב בשמות של שמונה מאמנים נוספים מהליגות הבכירות באנגליה, המעורבים בפרשייה.

על פי התיאורים של פליארה, מנג'ר אחד אהב לקבל שוחד במזומן או דרך חשבון בנק שוויצרי. פליארה אף התגאה בכך שהוא יכול להתקשר לאותו מנג'ר בכל שעה שירצה. מנג'ר אחר, על פי האקס-סוכן האיטלקי, עבד בכמה מועדונים בבריטניה ופוטר מאחד מהם לאחר שהבעלים של הקבוצה גילה שהוא גונב ממנו כסף ומנג'ר שלישי הוא בעל שנים רבות בפרמיירליג והרשימה הולכת ונמשכת, כאשר שמות נוספים עשויים להיחשף בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully