וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בגביע ווינר: בכורה לסטודמאייר, ראד בסגל מכבי ת"א לנהריה

28.9.2016 / 20:17

חצאי הגמר: הכוכב של הפועל ירושלים יחליף את שון ג'ונס בשחזור גמר הפיינל פור מול ראשל"צ (18:45, ספורט 5+). דווין סמית' וג'ו אלכסנדר לא יתלבשו אצל אדלשטיין (21:00, ספורט 5+)

באדיבות ONE

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על בני הרצליה

הפועל ירושלים - מכבי ראשון לציון (18:45, ספורט 5+)

הניצחון במשחק רבע הגמר על הפועל תל אביב לא גרם ליותר מדי שמחה בקרב אנשי הפועל ירושלים שיודעים כי הקבוצה עדיין רחוקה מהיכולת המצופה ממנה, שבוע וחצי מפתיחת העונה. השחקנים הדגישו בימים האחרונים כי אין בכוונתם להתייחס למשחק נגד ראשון לציון כסוג של נקמה על ההפסד בגמר הפיינל פור אשתקד. למרות היכולת הלא משכנעת, סימונה פיאניג'אני היה מרוצה מההגנה, בעיקר במחצית השנייה, ובבירה מאמינים כי אם ימשיכו במגמה הזאת גם נגד האלופה, יוכלו לחזור למעמד הגמר של גביע ווינר. אמארה סטודמאייר יערוך את הבכורה שלו במפעל רשמי בישראל, ומי שלא יתלבש הוא שון ג'ונס.

מנגד, למרות יכולת לא מרשימה בניצחון על מכבי חיפה, במכבי ראשון לציון מתחילים להרגיש שהקבוצה מתחברת לקראת פתיחת העונה. האלופה עברה מתיחת פנים רצינית בקיץ, כשכל הזרים התחלפו, וגם אלישי כדיר ונמרוד לוי הצטרפו, ובמשחקי ההכנה מתחילה הקבוצה לתפוס צורה. מי שעדיין לא נכנסו לכושר הם צ'ארלס תומאס, שקלע 8 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים נגד מכבי חיפה ברבע הגמר, וג'ו ג'קסון, שאמנם קלע 10 נקודות, אך גם איבד 4 כדורים ונראה בשלב הזה רחוק ממה שמארק ליונס הביא לקבוצה. במועדון רוצים לחזור לגמר גביע ווינר לראשונה מאז שנת 2006, שנת הבכורה של המפעל, אז הפסידו לאליצור אשקלון.

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. אדריאן הרבשטיין
בכורה רשמית בישראל. אמארה/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה - מכבי תל אביב (21:00, ספורט 5+)

למצעד הקבוצות שלא הרשימו ברבע הגמר אך העפילו לחצי הגמר הצטרפה עירוני נהריה שניצחה את הפועל אילת, למרות שקלעה רק 69 נקודות. בנהריה מתקשים עדיין במשחק ההתקפי, אך היו מרוצים מהיכולת ההגנתית כשעצרו את הקבוצה הדרומית על 50 נקודות בלבד. אריק אלפסי קיבל דקות ראשונות טובות למדי מהסנטר החדש טיירון נאש, ואת הפורוורד הרוקי ניק פאוסט שהפגין לדקות רבות את הפוטנציאל הרב הגלום בו. כדי להפתיע את מכבי תל אביב מול הקהל הביתי שלה תצטרך נהריה קליעה טובה מחוץ לקשת, ודומיננטיות של יינסי גייטס שעדיין לא הרשים מאז שהצטרף.

מכבי תל אביב הייתה רחוקה שלוש דקות בלבד מהדחה ברבע הגמר נגד בני הרצליה, אלא שאז הגיע סוני ווימס, קלע 6 נקודות מתוך ה-9 בלבד שקלע במשחק כולו, והוביל את הקבוצה לניצחון. במכבי החליטו לבצע שינויים בסגל לקראת חצי הגמר, כשג'ו אלכסנדר, שלא הרשים, ודווין סמית' שלא אמור להירשם למשחקי הליגה, לא יתלבשו, ואילו ויקטור ראד ודגן יבזורי, שלא שותפו ברבע הגמר, יחזרו לסגל.

שחקן מכבי תל אביב, ויקטור ראד. אבי כהן
חוזר לסגל. ראד/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully