וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטקס השנתי לחללי מינכן נערך בתל אביב: "עוצמת הכאב רק הלכה וגברה"

28.9.2016 / 19:53

חברי הוועד האולימפי וספורטאים בעבר ובהווה הגיעו לטקס שנערך באנדרטה לזכר הנספים. מנכ"ל משרד התרבות והספורט יוסי שרעבי אמר: "עם ישראל ממשיך לשאת את תחושת האובדן"

טקס י"א חללי מינכן. מגד גוזני
טקס י"א חללי מינכן/מגד גוזני

הטקס השנתי המסורתי לציון 44 שנים לרצח הי"א נערך הערב (רביעי) בתל אביב. לטקס הנערך באנדרטה לזכר הנספים בתל אביב הגיעו נציגי המשפחות, חברי הוועד האולימפי וספורטאים אולימפיים בעבר ובהווה.

מנכ"ל משרד התרבות והספורט יוסי שרעבי היה בין נושאי הדברים ואמר בין היתר: "אנו עומדים כאן היום, להזכיר ולהנציח את אחד עשר חברי המשלחת האולמפית שלנו, ספורטאים ומאמנים, שליחי מדינת ישראל, אשר נרצחו באכזריות רבה על ידי בני בליעל לפני ארבעים וארבע שנים במהלך המשחקים האולימפיים במינכן.

"11 המאמנים והספורטאים נסעו למשחקים האולימפיים במינכן על מנת להגשים את חלומם האישי ולייצג את מדינת ישראל באירוע הספורט הגדול בתבל המסמל בעבור האנושות - אחווה, שלום וידידות, המנוהל ומופק על ידי הוועד האולימפי שחרת על דגלו את ההפרדה בין הספורט לפוליטיקה. 44 שנים חלפו מאז הרצח הנורא על ידי אותם בני בליעל נטולי צלם אנוש, ועוצמת הכאב לא רק שלא שכחה אלא נראה שבמהלך השנים, רק הלכה וגברה ועם ישראל ממשיך לשאת את תחושת האובדן העמוק על ספורטאינו שנרצחו אך ורק משום שהיו בני עמנו.

"מדינת ישראל ממשיכה את מלחמתה על עצמאותה כמדינה וכחברה ככל העמים. ארגוני הטרור לא פסקו מלנסות ולגבות קורבנות מתוכנו, טרור שבמרוצת השנים גבה מאיתנו מחיר דמים כואב שכל מטרתו לזרוע חשש ואימה בלב הציבור ולפגוע ברוחנו ובכוח עמידתנו".

הג'ודוקא ירדן ג'רבי בטקס י"א חללי מינכן. מגד גוזני
ירדן ג'רבי בטקס/מגד גוזני
הג'ודוקא ירדן ג'רבי עם אלכס גלעדי. מגד גוזני
אלכס גלעדי בטקס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully