וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "המשחק מול אינטר הוא היסטוריה, הוא לא ייתן כלום מול סאות'המפטון"

28.9.2016 / 17:18

מאמן הפועל באר שבע מקווה להמשיך את המומנטום במחזור השני של הליגה האירופית (חמישי, 20:00): "יורד על וואקמה שהוא לא יודע להבקיע, ואז הוא מוכיח לי אחרת". ויטור: "עולים כדי לנצח". בוזגלו עשוי לרדת לספסל

צילום: בני בן סימון, עריכה: מרום שפיצר

הפועל באר שבע הדהימה לא רק את עם ישראל במשחקה הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית, אלא את אירופה כולה. האלופה הדהימה את אינטר בסן סירו כשניצחה אותה 0:2, ומחר (חמישי, 20:00) היא תעלה למשחקה השני בשלב הבתים, כשתארח את סאות'המפטון, במטרה להראות שהניצחון הגדול באיטליה לא היה מקרי.

כהרגלו, המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב, אך על פי האימון, עושה רושם כי הוא נוטה לפתוח עם שלושה בלמים. המשמעות: אחד החלוצים או מאור בוזגלו ירדו לספסל. הקשר הרומני, אובידיו הובאן, התאמן ובקבוצה מעריכים שיהיה כשיר, אך יחכו ליום המשחק כדי לראות מה מצבו.

הרכב משוער: דודו גורש, בן ביטון, לואי טהא, מיגל ויטור, שיר צדק, מיהאי קורהוט, ג'ון אוגו, אובידיו הובאן, מאור מליקסון, טוני וואקמה, לוסיו.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר עם מיגל ויטור. ברני ארדוב
מאמין בקבוצתו. בכר/ברני ארדוב

ברק בכר פתח את מסיבת העיתונאים: "אנחנו נערכים לכל משחק לגופו, לפי היריבה והסגל שעומד לרשותנו. דבר אחד ברור - מדובר בקבוצה מצוינת, שנמצאת בכושר טוב. הם מגוונים, ומצפה לנו משחק קשה. המשחק מול אינטר לא יעניק לנו שום דבר מול סאות'המפטון. אובידיו הובאן היה חולה, אבל הוא צפוי להתאמן היום. לקראת המשחק ניקח את ההחלטות. עדיף כאב ראש בסגל עם שחקנים בכושר מאשר שחקנים שלא בכושר. המטרה שלנו הייתה ליצור סגל עמוק ואיכותי גם למקרים שיש חיסורים וכושר פחות טוב".

"סאות'המפטון היא לא קבוצה שרגילה לשחק במפעלים האירופים ורואים את זה. כל הסגל שלהם מגיע, אני בטוח שהם יפתחו בהרכב חזק. מאוד התרשמתי מהם, מדובר בקבוצה מגוונת ופיזית. מה שהיה מול אינטר שייך להיסטוריה, יהיה קשה ומעניין. אני לא יכול להתייחס לשמועות, אני שמח שמגלים עניין בשחקנים שלנו. טוני וואקמה הוא חלק משמעותי מהקבוצה, אני לא רואה דברים אחרים כרגע. גם בן ביטון שחקן חשוב, אנחנו נשמח שיהיה לשחקנים ביקוש - ואז נשבור את הראש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
לא חותם על תיקו. בכר/ברני ארדוב

"אני מביט על כל משחק לגופו ולא מנסה להפתיע. בתור מאמן אני יודע מה יש לי בקבוצה. על סמך משחק אחד אי אפשר להסיק מסקנות, זה נותן רוח גבית וביטחון. אני יורד על וואקמה באימונים שהוא לא מסוגל להבקיע, אז הוא מוכיח לי אחרת. האופי של טוני נהדר, הוא מתאמן בצורה מצוינת ורוצה ללמוד. רואים אם זה ואני מקווה שהוא ימשיך. מהאימון הראשון של מיגל ויטור ראיתי משהו אחר, הוא מנהיג שקט. אני שמח שהוא מביא את זה לידי ביטוי במשחקים, אני שמח שהוא הגיע. מיגל היה האופציה הראשונה שלנו. כמאמן אני לעולם לא חותם על תיקו, פה בטרנר אנחנו לא יכולים לחתום על תיקו", סיכם בכר.

מיגל ויטור הוסיף: "אנחנו יודעים את האיכויות של היריבה, מצפה לנו משחק קשה ואני מקווה שננצח. אנחנו עולים לכל משחק כדי להוציא את המקסימום מכל משחק, אולי במהלך המשחק תיקו יהיה טוב ואולי מאכזב - זה תלוי במשחק. אני שמח שהקבוצה לא סופגת שערים שאני משחק, אני מקווה שזה יקרה בכול המשחקים. זה לא תמיד אפשרי, אני עושה את המיטב".

"הם משחקים בליגה האנגלית, שזו ליגה קשה מאוד. אנחנו כבר מוכנים אליהם ונחפש את החולשות כדי לנצל אותן. בכדורגל אין סודות, כולם רואים את כולם ומנסים לנצל את היתרונות שלהם כדי להשיג תוצאות טובות", אמר הבלם.

ברני ארדוב

סאות'המפטון מנגד מגיעה בכושר מצוין למפגש מול באר שבע ותנסה להגדיל את רצף הניצחונות הרצופים שלה לחמישה. ה"קדושים" מגיעים אחרי ה-0:3 בחוץ על ווסטהאם בליגה ואת קמפיין הליגה האירופית הם פתחו עם 0:3 קל גם על ספרטה פראג. קלוד פואל המנג'ר הצרפתי צפוי לערוך רוטציה בהרכב שלו, כאשר הבלם היפני מאיה יושידה צפוי לפתוח כמו גם מאט טארגט וג'יימס וורד שנכנסו כמחליפים מול ווסטהאם בליגה.

הקשר הספרדי, אוריול רומאו, סיפר במסיבת העיתונאים של האנגלים: "אנחנו חושבים אך ורק על המשחק בחמישי. צברנו ביטחון לקראת השלב הבא, אבל הכול תלוי במשחק מול הפועל באר שבע. לא יהיה לנו קל, אם ננצח אז נהיה קרובים לשלב 32 האחרונות. אנחנו רוצים לזכות בתואר, זה נהדר עבורנו ועבור האוהדים שלנו. ברגע שמגיעים לשלב הבתים, אז כבר חושבים על השלבים המשמעותיים ביותר. אם נגיע לרבע הגמר, נוכל לפנטז על זכייה בליגה האירופית. לשחק באירופה זה פרס אחרי עונה טובה, אני שמח לשחק במסגרת הזו. אנחנו מנסים לעשות את הדברים בצורה הטובה ביותר, לעזור אחד לשני כדי להצליח. אם נשחק כקבוצה - נשיג יותר מאשר כבודדים".

מאמן הקדושים, קלוד פואל, הוסיף: "היה לנו מסע ארוך עד באר שבע ואנחנו עייפים, אבל אני רוצה שנשמור על האנרגיות שלנו לקראת המשחק בחמישי. אנחנו מתכוננים לכל משחק באותה צורה, זה חשוב להכיר את היריבה בצורה טובה כדי לשחק את הכדורגל הטוב שלנו. יש לנו סיכוי מול כל יריבה, גם מול הפועל באר שבע".

הרכב משוער: פרייזר פורסטר, רואנדלי מרטינה, מאיה יושידה, וירג'יל ואן דייק, מאט טארגט, אוריאול רומאו, ג'יימס וורד פראוס, יורדי קלאסי, דושאן טאדיץ', שיין לונג, ניית'ן רדמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully