וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "אנחנו משחקים את אותם התרגילים עם אמארה סטודמאייר ובלעדיו"

28.9.2016 / 8:41

פורוורד ירושלים התייחס להיעדרו של הרכש הנוצץ מול הפועל ת"א: "אמרתי שיהיו לו חבלי לידה קשים אחרי 14 שנים ב-NBA". פיאניג'אני ועוזריו לא הבינו את דף הסטטיסטיקה שנכתב בעברית

one

הפועל ירושלים פתחה אמש (שלישי) את העונה שלה עם ניצחון 53:65 על הפועל תל אביב בחצי גמר גביע ווינר, ששלח אותה למפגש בחצי הגמר מול מכבי ראשון לציון, בשחזור גמר ליגת העל מאשתקד. סגנית האלופה הציגה יכולת רעה לאורך רוב המשחק, אך ריצה של 0:19 בסיום הרבע השלישי ותחילת הרבע הרביעי סידרה לה את הניצחון. אגב, במחצית ובסיום המשחק נתקלו אנשי צוות האימון האיטלקי של ירושלים בבעיה, כשגילו שדף הסטטיסטיקה שמולם כתוב בעברית והם לא הבינו ממנו דבר.

עוד בנושא

צפו: הפועל ירושלים גברה 53:65 על הפועל תל אביב ברבע גמר גביע ווינר
פיאניג'אני בסיום: "כשאנחנו משחקים הגנה איכותית הדברים נראים טוב"

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו מול שחקן הפועל תל אביב מתן נאור. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו עדיין בונים את עצמנו". ליאור אליהו/אדריאן הרבשטיין

"לא משחק גדול, אבל משחק הגנתי אדיר ברבע השלישי", סיכם ליאור אליהו שהוביל את המנצחים עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים, "ברור לנו שכדורסל מתחיל מההגנה ועשינו הגנה גדולה במחצית השנייה. קלענו 23 נקודות ברבע השלישי שזה יפה מאוד בשבילנו, אנחנו עדיין בונים את עצמנו".

הישראלים של ירושלים קלעו 44 מ-65 נקודות של הקבוצה, ששיחקה ללא אמארה סטודמאייר שזכה למנוחה. "אנחנו לא באים לעשות שום דבר, אנחנו חלק חשוב מהקבוצה", אמר אליהו על חלקם של הישראלים. "עשו נסיונות בהכנה, אבל כאן יש חוק רוסי. משחקים עם ובלי אמארה את אותם התרגילים, הוא תוספת כוח משמעותית, אמרתי שיהיו לו חבלי לידה קשים אחרי 14 שנים ב-NBA".

בקבוצה נשארו ללון בנהריה לקראת ההתמודדות נגד ראשון לציון, וישארו בעיר הצפונית אם ינצחו בחצי הגמר. לאחר גביע ווינר תנוח ירושלים מספר ימים לקראת יום רביעי הבא, אז תפגוש באולם בקרית אתא את הפועל מגדל העמק בסיבוב א' של גביע המדינה. שלושה ימים לאחר מכן היא תפתח את העונה הסדירה בליגת העל במשחק ביתי נגד בני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully