וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר: "לקחנו קשה את ההפסד בחיפה, רוצים לתקן בשבת"

שחקני בית"ר ירושלים השתתפו בפעילות עם עמותת "פתחון לב", הקשר אמר: "נעשה הכול כדי שזה לא יקרה שוב. מגיע לעידן ורד לקבל זימון לנבחרת". שניים מעצורי לה פמיליה שוחררו למעצר בית

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שחקני בית"ר ירושלים השתתפו הערב (שלישי) בפעילות משותפת של המועדון עם עמותת "פתחון לב". הקפטן דן איינבינדר אמר: "זו יוזמה מבורכת של המועדון וכמובן שגם אנחנו השחקנים נרתמנו בשמחה ואספנו סכום כסף מכובד. אנחנו שמחים לקחת בזה חלק ושרק נוכל להמשיך לעשות דברים כאלה בעתיד".

הקשר התייחס גם לתבוסה 4:0 מול הפועל חיפה ואמר: "לא קל, ישבנו דקות ארוכות בשקט בחדר ההלבשה, לקחנו קשה את ההפסד הזה והיו יומיים קשים לאחר מכן, אבל זה הכדורגל ואנחנו רוצים לתקן בשבת הקרובה מול האוהדים לנו. נעשה הכול כדי שלא יקרה שוב, אנחנו מאוד רוצים לתקן את הרושם. לא צברנו עד עכשיו מספיק נקודות והפסדנו בתוצאה שאסור לנו להפסיד, לכן המשחק נגד כפר סבא חשוב. נצטרך לבוא מוכנים, מרוכזים ולדעת שאנחנו יכולים לשמח הרבה מאוד אנשים. כרגע אנחנו לא מסתכלים על המצב בטבלה, אלא עוברים משחק-משחק ורוצים לצבור כמה שיותר נקודות. בפגרה שחקנים ינוחו קצת ונקווה לצאת לשנה הטובה עם טעם טוב וגם לחזור ככה".

על הזימונים לנבחרת הוסיף: "אני רוצה לברך את עידן ורד שעובד קשה ומספק את התוצאות, באמת מגיע לו לקבל זימון. אני שמח שקיבלתי זימון בפעם השנייה, אבל קודם כל אתרכז במשחק של בית"ר ואז בנבחרת".

* לראשונה מאז גל המעצרים, שוחררו היום שני נאשמים בפרשת לה פמיליה למעצר בית. בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה על שחרורם של גדי יחיאלוב, בן 20 מחדרה, ונאשם נוסף שהיה קטין בעת ביצוע העבירה. תחילה הפרקליטות שקלה לערער לבית המשפט העליון, אולם לבסוף הוחלט שלא. עו"ד משה אורן המייצג את הנאשם גדי יחיאלוב אמר: "בית המשפט אימץ את הטיעונים שטענו במהלך הדיונים האחרונים ואני שמח שמרשי יחגוג את ראש השנה ביחד עם משפחתו בבית".

עוד בנושא:

שכטר המום, אבל הכתובת הייתה על הקיר: מה הוביל להשפלה של בית"ר

בית"ר ירושלים באירוע משותף עם פתחון לב. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"יוזמה מבורכת" . שחקני בית"ר, היום/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully