וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל ירושלים מתכוונים להשבית את האימונים

27.9.2016 / 15:29

השחקנים, שלא קיבלו את משכורות חודש אוגוסט, ייפגשו עם ניר אלון לאחר שהכריזו על סכסוך עבודה. היו"ר יוסי סאסי כבר הודיע כי הוא פועל להסדרת החוב: "מנסים ליצור לנו דרמה על הגב"

ניר מנצור שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
הכריזו על סכסוך עבודה. שחקני הפועל ירושלים/מגד גוזני

שחקניה של הפועל ירושלים מתכוונים להשבית מחר (רביעי) את אימון הקבוצה מכיוון שטרם קיבלו את המשכורת של חודש אוגוסט, ואף ייפגשו עם יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון כדי לדון עימו על הנושא.

ארגון השחקנים נתן לי"ר הפועל ירושלים, יוסי סאסי, ארכה של 48 שעות לתשלום השכר, וזו תסתיים מחר. השחקנים הכריזו על סכסוך עבודה ועל פי חוק הם זכאים לפתוח בשביתה אם שכרם לא ישולם. אלון שיגר מכתב לסאסי ואף שוחח איתו והאחרון מסר שהוא פועל להסדרת החוב.

הפועל ירושלים נמצאת במקום השישי בליגה הלאומית אחרי חמישה משחקים. היא פתחה את העונה בצליעה, עם תיקו והפסד, אך בשלושת המשחקים האחרונים שלה רשמה שני ניצחונות, וכעת היא עם שבע נקודות, נקודה פחות מבית"ר תל אביב/רמלה אשר נמצאת במקום השני.

מנכ"ל הפועל ירושלים דודו סאסי מסר בתגובה: "חלק נכבד מהשחקנים קיבל את שכרו ב-10 בחודש. השכר עוכב בשל עיכוב בכספים שהיינו אמורים לקבל מהטוטו, ארגון השחקנים מנסה ליצור דרמה על הגב של הפועל ירושלים, אבל לא יעזור לו - השחקנים שלנו מרוצים והקבוצה שמחה. שנה טובה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully