וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הבעיה שיצר תומאס מולר ליוצרי פיפ"א, שער מדהים של שוער

יוצרי המשחק הפופולארי נאלצו "לרמות" כדי לקבוע את ציונו של כוכב באיירן מינכן, רוד בופין הבלגי כבש ממגרש שלם. קונור מקגרגור וג'ון ג'ונס - ראש בראש וגם:מסי מברך את טוטי ליום הולדתו

עריכה: מרום שפיצר

19:55: הסיפור המפתיע מאחורי ציון הפיפ"א של תומאס מולר

ליצרני המשחק הפופולארי פיפ"א יש שיטה גבוהה לדרג את השחקנים ולקבוע את הציון שלהם במשחק. על הדירוג אחראיים כ-9,000 אנשים ומעל כולם האיש שאחראי על איסוף ואישור נתוני הכדורגל ב-EA SPORTS, מייקל מולר מוהרינג. המקרה של כוכב באיירן מינכן תומאס מולר הוא מעט שונה, כפי שהסביר מולר מוהרינג: "המקרה שלו שונה כי הוא לא טוב במיוחד בכלום, מעבר למיקום שלו", אמר, "הוא תמיד מוצא את העמדה הנכונה על המגריש וזה מדהים, אך הוא לא דריבלר מדהים הבעיטה שלו לא מהטובות. אם היינו מדרגים אותו כמו את כולם, הוא היה מקבל ציון לא הגיוני, נמוך מידי". אז היצרנית נאלצה בלית ברירה לשפר את ציונו של מולר כך שישקף יותר את המציאות.

שחקני באיירן מינכן חוגגים תומאס מולר. רויטרס
יצר בעיה ל-EA SPORTS. מולר/רויטרס

12:53: ברכת יום ההולדת של מסי לטוטי

אחרי רונאלדו הברזילאי ומיכאל באלאק, שחגגו את יום הולדתם ה-40 בשבוע החולף, הגיע היום גם יום הולדתו ה-40 של פרנצ'סקו טוטי, שמרגש במיוחד לאור העובדה שהאגדה של רומא עדיין לא תלה את הנעליים. בין שלל המברכים של הקיסר היום היה גם ליאו מסי, שפירסם את הסרטון הבא בו הוא אומר: "שלום פרנצ'סקו, אני מאחל לך יום הולדת שמח מאוד. אני מקווה שיהיה לך יום נפלא. תמיד הערצתי אותך, ואפילו עוד יותר מהיום בו פגשתי אותך. חיבוק גדול!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

10:14: השוער שכבש שער מדהים ממגרש שלם

השוער הבלגי, רוד בופין בן ה-28, אשר שיחק בעבר בווסטהאם ובפ.ס.וו איינדהובן המשחק וכיום משחק באסקישהירספור מהליגה השנייה בטורקיה, כבש במשחק האחרון של קבוצתו שער מדהים - כשבעט כדור אדיר כמעט ממגרש שלם לרשת, ב-2:2 מול אומרניספור.

09:31: כדורגלן גרמני יצא מהארון במהלך שיחה עם אוהדי קבוצתו

כדורגלן גרמני צעיר (20) מהליגה השלישית במדינה, אשר השתתף בסשן שאלות ותשובות עם אוהדי קבוצתו, ניצל את הבמה כדי לצאת מהארון. השחקן, ששמו לא נחשף, הודה כי יצא במשך תקופה ארוכה עם בת זוג, רק כדי שלא יחשבו שהוא גיי.

09:22: ג'ון ג'ונס וקונור מקגרגור - למי יש אגרוף חזק יותר?

09:11: דנבר נאגטס תפריש את חולצה מספר 55 של דיקמבה מוטומבו

הסנטר האגדי יזכה לכבוד במשחק הראשון של הנאגטס העונה, ב-29 באוקטובר מול פורטלנד. מוטומבו בן ה-50 שיחק במשך חמש עונות בדנבר, שבחרה בו במקום הרביעי בדראפט של 1991.

09:03: המחווה של שחקן הבייסבול לחוזה פרננדז

די גורדון ממיאמי מרלינס, הקבוצה שבה שיחק כוכב ה-MLB פרננדז שמת בתאונה מצערת, ביצע מחווה מרגשת לחברו במשחק הראשון של הקבוצה מאז המקרה - כשניסה לחבוט כדור ביד ימין - היד החזקה של פרננדז - למרות היותו שמאלי. הוא כשל בחבטה הראשונה, העביר את המחבט ליד שמאל וחבט הום ראן. במהלך הריצה בין הבסיסים לא הצליח להשתלט על רגשותיו והזיל דמעה, כשחבריו הנרגשים מיהרו לחבקו.

08:52: טום בריידי משתזף בעירום?

08:41: בן סימונס ממשיך להרשים - הפעם במדיה דיי

08:22: מה קרה ללוחמת ה-MMA פייג' ואנזאנט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully