וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "אני מתרגש לחזור לעמוד על הקווים בישראל"

אחרי ההפסד לצסק"א מוסקבה בטורניר גומלסקי, מכבי תל אביב נחתה בישראל לקראת המשחק מול בני הרצליה בגביע ווינר, המאמן: "מרגיש שיש שיפור". פניני: "זה היה ניסוי כלים טוב עבורנו"

עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב שבה הערב (שני) ארצה אחרי שסיימה את טורניר גומלסקי עם ניצחון על פנאתינייקוס והפסד לצסק"א מוסקבה. מחר יחלו הצהובים את דרכם בטורניר גביע ווינר, כשיפגשו את בני הרצליה.

"בטוח שיש שיפור", אמר ארז אדלשטיין. "לא נכנסנו טוב למשחק ושוב ראינו את סוגיית איבודי הכדורים, אבל זה היה כמו מראה בשבילנו. היו לנו שני רבעים טובים, אבל נגד צסק"א מוסקבה זה לא מספיק. ההפסד שם אותנו בעמדה שאנחנו יודעים בדיוק מה צריך לתקן. גם כשניצחנו את פנאתינייקוס לא יצאנו מגדרנו, וכך גם אחרי ההפסד. רוב איבודי הכדור שלנו מאפשרים ליריבה לקלוע נקודות קלות בצד השני. אני מתרגש לחזור לעמוד על הקווים בארץ, אסור לשכוח שצמחתי בכדורסל הישראלי".

"זה היה ניסוי כלים טוב בשבילנו", ציין גיא פניני. "רצינו לבדוק איפה אנחנו עומדים מול קבוצות מהיורוליג. המצב שלנו יחסית טוב, אך יש מה לשפר מבחינת תיאום, כושר, חיבור והכול. אנחנו מרוצים מעצמנו ומלאים בביטחון. כל יום שעובר אנחנו מתחברים יותר ומכירים אחד את השני בצורה טובה יותר".

מאמן מכבי תל אביב ארז אדלשטיין. יוסי ציפקיס
"לא נצא מגדרנו אחרי כל הפסד". אדלשטיין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully