וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויגדורצ'יק: "ספורט נועד לחזק את האגו של העם, אנשים התחברו לציונות בזכותי"

26.9.2016 / 18:29

מאמנת נבחרת ההתעמלות האמנותית דיברה בפתיחות: "אם לא כל הבלגן סביבי, היינו יכולות להיות קרובות לזכייה במדליה". כצפוי, החוזה שלה לא חודש והיא לא תאמן את הנבחרת לקראת טוקיו 2020

צילום: מאצ'י הוף עריכה: מתן חדד

מרכז הפועל קיים הערב (שני) ערב ההוקרה לאלופי המרכז בעונת 2015/16. אירה ויגדורצ'יק, מאמנת נבחרת המתעמלות האמנותיות שהתחרתה במשחקים האולימפיים, זכתה בתואר מאמנת העונה. מזה תקופה ארוכה שויגדורצ'יק שותקת, עוד לפני האולימפיאדה בריו כשהתפוצצה הפרשה סביבה, היא החליטה לגזור על עצמה שתיקה. גם במשחקים האולימפיים עצמם סירבה לדבר עם התקשורת.

מאז אולימפיאדת ריו המתינה ויגדורצ'יק בתקווה שאיגוד ההתעמלות יחליט שהיא תהיה גם המאמנת של הנבחרת לקראת טוקיו 2020. השבוע הוחלט באופן רשמי לא לחדש את החוזה עימה ולא למנות אותה לקדנציה נוספת לאימון נבחרת ההתעמלות. כזכור, מיד לאחר התחרות האחרונה של הנבחרת בריו אמרה ויגדורצ'יק כי היא לא מועסקת יותר על ידי האיגוד מאחר וכל החוזים הסתיימו, ובכל זאת היא עדיין קיוותה בתוך תוכה לקבל את המינוי גם לקדנציה הבאה לקראת האולימפיאדה ביפן בעוד ארבע שנים. כעת יחפשו באיגוד מאמנת שתחליף אותה.

מאמנת התעמלות אירה ויגדורצ'יק באירוע מרכז הפועל. מגד גוזני
אירה ויגדורציק/מגד גוזני

במהלך האירוע דיברה ויגדוצ'יק בפתיחות רבה ואמרה: "אם לא היה קורה כל הבלגן הגדול סביבי וסביב הבנות אני בטוחה שהיינו קרובות למציאות של מדליה בריו", אמרה, "אחרי כל מה שהתפרסם הבנות לא התאמנו בצורה מסודרת במשך עשרה ימים ואני בטוחה שזה לא עזר להן".

על הוועדה הציבורית שהוקמה ועל הרצון שלה לנקות את שמה: "אני לא צריכה שינקו את השם שלי, אני לא צריכה ששום ועדה תעשה זאת בשבילי. אני יודעת מה אני, מי אני ומה השם שלי, ואם אני אחליט אז אני גם אדע לפעול כפי שעשיתי לפני שמונה שנים, אז תבעתי את הצדק שלי וניצחתי(ניהלה משפט על תביעת דיבה)".

על העובדה שזכתה בפרס מאמנת השנה של מרכז הפועל, אמרה: "זה אירוע מאוד מרגש, הפועל זה הבית ולקבל פרס מהחברים זה אומר שמעריכים את העבודה שלי. אין לי מושג את מי ניצחתי, רק אתמול התברר לי שזכיתי בתואר הזה. אני עשיתי דבר נפלא, זה גרנד פרי באילת, בשלושה שבועות הרמנו אירוע חשוב מאוד למדינת ישראל. עברתי תקופה נפלאה, הפרגון שאני מקבלת מהעם ומכולם הוא לא ייאמן. הפרגון הוא לא רק על ההישגים הספורטיביים. לשמוע מהעם ברחוב תודה רבה שלימדת אותנו ציונות והחזרת אותנו ליהדות, זה יקר לי מאוד".

על הטלפון מהנשיא: "יש מעט מאוד דברים שיכולים להדהים אותי, אני הייתי בהלם שהוא פנה אליי ישירות ולא לנבחרת. הופתעתי מאוד שהוא צלצל כי הוא מתקשר רק לאלה שמביאים מדליות ואנחנו לא הבאנו מדליה. הוא ריגש אותי מאוד. אני לא יודעת מה ניסו לייצר, אני זו אני והתוצאות זה מה שאני. אני לא סתם דיברתי על ציונות ויהדות. ספורט קיים כדי לחזק את האגו של העם והעם זקוק מאוד לאגו המחוזק, זו מטרת הספורט. זה שאנשים הרגישו מחוזקים בציונות והיהדות שלהם, זה עושה לי טוב.

"מאמן זה משהו שקשור למשמעת. מאמן אולימפי אין יותר מדי, זה מאמן אולימפי. אנשים אמרו שהם שמחים מאוד שיש מאמנים שאוהבים את המדינה, מייצגים את המדינה ועושים את זה למען המדינה. אני עברתי תקופה קשה. הפנים שלי לא מלמדות שום דבר. זה שאני מחייכת זה מראה שאני מתקשרת. בחודש האחרון אני נחה, בונה את עצמי, עושה חושבים כמו כל בנאדם לפני משהו חדש ולא מתעסקת מעבר לזה. אני יודעת לקום מדברים כאלה, עברתי את זה כבר ב-2008 ושום דבר לא חדש. שום דבר בי לא ישתנה, חס וחלילה. אני צריכה לשנות משהו בעצמי? יש לזה סיבה? יכולים להשתמש בכישוריי, להשתמש בי כאדם, אבל זו אני. המשפחה תומכת בי תמיד, הילדים תמכו. ספורטאיות עבר תמכו בי. כשמורה מגדל כל כך הרבה ספורטאים זה מרגש שיש תמיכה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מתאבקת אלינה קרטיש, בנות נבחרת ההתעמלות האמנתית באירוע מרכז הפועל. מגד גוזני
אילנה קרטיש עם בנות נבחרת ההתעמלות/מגד גוזני
שייטת מעיין דוידוביץ', מתאבקת אלינה קרטיש, בנות נבחרת ההתעמלות האמנתית באירוע מרכז הפועל. מגד גוזני
קרטיש, מעין דוידוביץ' והמתעמלות/מגד גוזני
בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת, מאמנת נבחרת התעמלות אמנותית אירה ויגדורצ'יק באירוע מרכז הפועל. מגד גוזני
ויגדורצ'יק ואלונה ברקת/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully