וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: בורוסיה דורטמונד וריאל מדריד נפרדו ב-2:2 דרמטי

חלוקת נקודות בגרמניה, לאחר ששורלה המחליף השווה בדקה ה-87 ומנע מאלופת אירופה ניצחון ראשון בדורטמונד. 0:4 ליובנטוס בזאגרב, ניצחונות לטוטנהאם, סביליה ולסטר, הצגה של קופנהאגן

עריכה: מרום שפיצר

המחזור השני בליגת האלופות נפתח הערב (שלישי) עם דרמות גדולות, כאשר בורוסיה דורטמונד השוותה לקראת הסיום ל-2:2 מול אלופת אירופה ריאל מדריד וגם מונאקו חילצה נקודה בתוספת הזמן ב-1:1 הביתי מול באייר לברקוזן. יובנטוס טיילה, טוטנהאם, סביליה ולסטר סיטי ניצחו, וקופנהאגן סיפקה את ההצגה הגדולה עם רביעייה לרשת קלאב ברוז'.

עוד בנושא:

כל המספרים והתגובות של משחקי הערב
ברביעי: אתלטיקו מדריד מול באיירן מינכן, ברצלונה אצל גלדבאך

צסק"א מוסקבה - טוטנהאם 1:0

ביברס נאתכו נכנס כמחליף בדקה ה-72, אך היום המאכזב שלו, שהחל עם אי הזימון לסגל נבחרת ישראל, נמשך עם הפסד מתסכל מול הקבוצה לרשתה כבש שער בכדור חופשי אדיר במפגש קודם בליגה האירופית. יונג מין סון המשיך את התקופה הנהדרת שלו והכריע את המשחק כדי להעניק לטוטנהאם שלוש נקודות ראשונות, גם ללא הארי קיין הפצוע. צסק"א חנכה את אצטדיונה החדש עם הפסד.

דקה 71: גול! לאמלה הכניס כדור עומק לסון הלוהט, שבעט כדור שפגע באקינפייב והתגלגל פנימה. 0:1 לטוטנהאם.

דקה 72: נאתכו נכנס מיד לאחר השער במקום טושיץ'.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני טוטנהאם סון יונג מין עם אריק לאמלה עם טובי אלדרווירלד חוגגים. רויטרס
שחקני טוטנהאם מברכים את יונג מין סון, מימין/רויטרס

מונאקו - באייר לברקוזן 1:1

הגרמנים שוב שמטו שתי נקודות יקרות, רק הפעם זה קרה בצורה דרמטית הרבה יותר. צ'יצ'אריטו, שכבש שלושער לרשת מיינץ בשבת, הבקיע את השער שקירב את לברקוזן לניצחון ראשון בסטאד לואי השני, אבל עמוק בתוך תוספת הזמן הגיע עוד שחקן שכבש בשבת, קמיל גליק הפולני, והזכיר מדוע באיטליה החשיבו אותו לסקורר משובח למרות היותו שחקן הגנה. הבלם ירה טיל אל הרשת מקצה הרחבה והשאיר את מונאקו ללא הפסד בראש הבית.

דקה 73: גול! חילוף מוצלח של האורחים. מחמדי רק נכנס והגביה מימין לצ'יצ'אריטו החופשי, שבאין מפריע נגח לרשת של סובאשיץ'. 0:1 ללברקוזן.

דקה 90+4: גול! שוויון מדהים, במהלך האחרון של המשחק. הכדור נפל לרגליו של הבלם הפולני גליק, שמ-16 מטרים הפציץ בימין אל הרשת של לנו. מונאקו עם 1:1 סופר-דרמטי.

שחקני מונאקו חוגגים. רויטרס
סקורר משובח. קמיל גליק, במרכז/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - ריאל מדריד 2:2

זה היה כל כך קרוב לניצחון ראשון של אלופת אירופה בדורטמונד (בשישה ניסיונות) ושל זינדין זידאן (בתשעה ניסיונות) על אדמת גרמניה, אבל אז בא אנדרה שורלה. המחליף של תומאס טוכל, שנפגע ובקושי עמד על הרגליים כמה רגעים לפני כן, קבע שוויון דרמטי במשחק קצבי ומהנה שהיה שווה לפחות עוד שניים-שלושה שערים. קיילור נבאס חזר להרכב וסידר לפייר אמריק אובמיאנג שער קל, כשמנגד כריסטיאנו רונאלדו ורפאל וראן (שער בכורה באירופה) העלו את ריאל פעמיים ליתרון, שכאמור לא הספיק. שתי הקבוצות עם ארבע נקודות אחרי שני מחזורים, כשהבלאנקוס עדיין ללא הפסד העונה, אך עם שלוש תוצאות תיקו ברצף.

דקה 2: רונאלדו סובב כדור חופשי מ-18 מטרים, בורקי הדף טוב ואת הריבאונד של חאמס המשיך בנזמה עם החזה לעבר הקורה, אך מעמדת נבדל.

דקה 4: כדור חופשי בצד השני, אותו גונסאלו קסטרו סובב לעבר החיבורים, אך נבאס התעופף כדי להציל.

דקה 12: רגע אחרי שהתקפה יפה של דורטמונד הסתיימה בבעיטה של אובמיאנג ועצירה טובה של נבאס, החלוץ מגאבון פגע בשוער, שהתאושש אחרי חצי דקה.

דקה 17: גול! דורטמונד שלטה, אלופת אירופה עקצה. חאמס קיבל מרונאלדו בעקב והכניס לבייל ששלח עוד עקב, בין רגליו של שמלצר, לעבר רונאלדו שירה פנימה את ה-98 שלו באירופה. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 43: גול! איזו שטות של נבאס. השוער הדף כדור חופשי פשוט על גופו של וראן, והכדור התגלגל פנימה, כשאובמיאנג "וידא הריגה" עם דחיקה ממש מהקו ודאג שהשער ייזקף לזכותו. דורטמונד איזנה ל-1:1.

דקה 68: גול! וראן לא היה צריך לתקן, אבל עשה זאת בכל זאת. בנזמה בעט למשקוף והבלם הצרפתי היה על הריבאונד והרשית מקרוב. 1:2 לריאל מדריד.

דקה 87: גול! המחליפים של טוכל עושים את השוויון. פוליסיץ' הגביה והכדור הגיע לשורלה, שמצד שמאל הפציץ לפינה הקרובה. דורטמונד עם 2:2 דרמטי.

קיילור נבאס שוער ריאל מדריד. רויטרס
טעות מביכה. קיילור נבאס/רויטרס
רפאל וראן שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
תיקן עבור נבאס. רפאל וראן חוגג עם החברים/רויטרס

ספורטינג ליסבון - לגיה ורשה 0:2

ניצחון קל לפורטוגלים, שאלמלא שברון הלב בסיום המשחק בברנבאו היו היום עם ארבע נקודות לפחות. האורחים הספיקו להחליף מאמן, אבל גם יאצק מאגיירה לא הצליח לעצור את פתיחת העונה החלשה של לגיה ורשה. בריאן רואיס ובאס דוסט ניצלו את ההגנה הפרוצה של אלופת פולין כדי לסגור עניין כבר במחצית הראשונה. ספורטינג עם שלוש נקודות, לגיה עם אפס נקודות ואפס שערים.

דקה 18: החמצה מזעזעת של ג'לסון פרננדס, שמשני מטרים בעט אל המשקוף מול שער חשוף לחלוטין.

דקה 28: גול! קרן של ברונו סזאר הורחקה רע על ידי ההגנה הפולנית, ורואיס החופשי בצד שמאל אמר תודה וכבש מקרוב. 0:1 לספורטינג ליסבון.

דקה 37: גול! אדריאן סילבה הקפיץ לרחבה לעבר דוסט, שמהאוויר המשיך בימין אל הרשת. 0:2 קל לספורטינג ליסבון.

בריאן רואיס שחקן ספורטינג ליסבון. רויטרס
שלוש נקודות קלות לספורטינג. בריאן רואיס/רויטרס

לסטר סיטי - פורטו 0:1

האלופה האנגלית אולי נראית רע בליגה, אבל מה תגידו על הביצועים שלה בליגת האלופות? לסטר סיטי נותרה המושלמת היחידה בבתים ה'-ח', הודות לעוד שער של איסלם סלימאני. האלג'יראי כבש צמד במחזור הראשון של הצ'מפיונס, ולא יכול היה לפסוח על ההזדמנות לעשות זאת גם מול פורטו. איקר קסיאס ספג ממנו ארבעה שערים בשני מפגשים בעונה שעברה בליגה הפורטוגלית, והפעם הוציא כדור אחד מהרשת. זה הספיק.

דקה 25: גול! סלימאני רודף את הדרקונים גם בליגת האלופות. מחרז הגביה מצד ימין ובן ארצו האליג'יראי נגח מקרוב פנימה מול הקבוצה נגדה אהב לכבוש בליגה הפורטוגלית. 0:1 ללסטר סיטי.

איסלם סלימאני שחקן לסטר כובש. רויטרס
שער חמישי נגד קסיאס בשלושה משחקים. איסלם סלימאני נוגח לרשת פורטו/רויטרס

פ.צ. קופנהאגן - קלאב ברוז' 0:4

בנובמבר 2014, במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, קלאב ברוז' הגיעה לדנמרק ומחצה את קופנהאגן 0:4 עם שלושער ענק של ליאור רפאלוב. הפעם הקשר הישראלי נעדר בגלל פציעה, ובלעדיו התוצאה הייתה הפוכה. קופנהאגן סגרה חשבון עם תצוגה מרשימה ונותרה ללא הפסד בכל המסגרות מאז חודש מאי, בעוד ברוז' ללא נקודות או שערים. סטפנו דנסוויל עבר ערב מסויט עם שער עצמי מביך (54) וגרימת פנדל, כשהדנים חגגו עם טיל של תומאס דלייני (64) ושערים של פדריקו סנטאנדר (69) ומתיאס יורגנסן (90).

דקה 54: גול! איזה שער אומלל של דנסוויל. כדור רוחב מצד ימין הגיע לתיבת החמש, והבלם ההולנדי הצעיר גלש והכניע את בוטל, למרות שאף שחקן של קופנהאגן לא היה לידו. 0:1 מוזר לקופנהאגן.

דקה 60: החמצת פנדל! דנסוויל המשיך בהופעה הנוראית שלו עם בעיטת קראטה לראשו של סנטאנדר. השופט הצביע על הנקודה הלבנה, אבל בוטל הדף את הבעיטה של אוגוסטינסון.

דקה 64: גול! איזה טיל של דלייני. הקפטן המקומי קיבל כדור והפציץ בשמאל מ-30 מטרים היישר לחיבורים. בוטל לא זז, 0:2 לקופנהאגן.

דקה 69: גול! עוד ביצוע יפהפה. אוגוסטינסון הגביה מצד שמאל והחלוץ סנטאנדר המשיך מהאוויר בשמאל אל הרשת הגבוהה. 0:3 משכנע לקופנהאגן.

דקה 90+2: גול! אוגוסטינסון הגביה קרן ויורגנסן נגח לרשת וקבע 0:4 גדול לקופנהאגן.

סטנפו דנסוויל שחקן ברוז' מאוכזב עם פדריקו סנטאנדר שחקן קופנהאגן חוגג. AP
ערב אומלל. סטפנו דנסוויל/AP

דינמו זאגרב - יובנטוס 4:0

הקרואטים ממשיכים לשמש כשק החבטות של הבית ונותרו ללא נקודות או שערי זכות. יובנטוס ניצלה את היריבה הנוחה כדי להעניק דקות להרנאנס הברזילאי ולהחזיר לעניינים את מיראלם פיאניץ' (שער ובישול), גונסאלו היגואין (שער ראשון בליגת האלופות במדי האלופה האיטלקית) ובעיקר פאולו דיבאלה, שהפציץ פנימה ושבר בצורת שנמשכה מאז אמצע חודש מאי. דני אלבס השלים בעזרת השוער אדריאן סמפר והגברת הזקנה עם ארבע נקודות אחרי שני מחזורים.

דקה 24: גול! טעות קשה בהגנת דינמו זאגרב, שלא הסתדרה עם כדור ארוך ואפשרה לפיאניץ' לכבוש שער קל, הראשון שלו במדי אלופת איטליה בצ'מפיונס ליג. 0:1 ליובנטוס.

דקה 31: גול! פיאניץ' עבר לתפקיד המבשל, עם כדור חכם עליו היגואין השתלט בעזרת החזה, לפני שהמשיך אל הרשת וחגג גם הוא את הראשון שלו בליגת האלופות במדי קבוצתו החדשה. 0:2 ליובנטוס.

דקה 57: גול! דיבאלה הגיע לעונה. הארגנטינאי הפציץ בחצי גובה אל הרשת מ-25 מטרים וחגג את שער הבכורה שלו ב-2016/17. 0:3 ליובנטוס.

דקה 86: גול! דני אלבס סובב כדור חופשי שפגע בחומה ובלבל את השוער סמפר שהדף פנימה. 0:4 ליובנטוס.

מיראלם פיאניץ' שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
שער ובישול. מיראלם פיאניץ'/רויטרס

סביליה - ליון 0:1

אחרי עבדולאי קונקו וייבגני קונופליאנקה, וויסאם בן ידר הפך לשחקן השלישי שכובש כבר בבכורה שלו בליגת האלופות במדי סביליה, והוא עשה את זה מול ליון, נגדה נהג לכבוש גם בימיו בטולוז בליגה הצרפתית. כוכב הקטרגל לשעבר נגח מקרוב אחרי הכנה של לוסיאנו וייטו, שבהמשך החמיץ פנדל ברשלנות.

דקה 39: נאסרי הגביה כדור חופשי שהגיע למרקאדו, אך הבלם נפל בטענה כי נתפס בידו על ידי טוליסו. סביליה דרשה פנדל וסמפאולי קפץ על הקווים, אך השריקה לא הגיעה.

דקה 53: גול! וייטו נגח בראשו כדור קשתי, מעל לופס המזנק ובן ידר נגח מקרוב לרשת החשופה וחגג את שערו הראשון בקריירה בליגת האלופות. שנה שלישית ברציפות שבן ידר כובש מול ליון, 0:1 לסביליה.

דקה 69: החמצת פנדל! גספאר ביצע עבירה מיותרת על נאסרי והשופט זיכה את סביליה בפנדל, אבל וייטו בעט מעל השער.

דקה 79: רגע אחרי שטוליסו סובב כדור למשקוף, סביליה הייתה קרובה מנגד לשני שלה, אך הכדור של בן ידר הורחק מהקו.

שחקן סביליה וויסאם בן ידר חוגג. רויטרס
בכורה מרגשת. וויסאם בן ידר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully