וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועד בית יוסף שוחרר מבני הרצליה לבקשתו, אור לאומי חתם במקומו

26.9.2016 / 16:24

הרכז שחתם רק לפני שבועיים בקבוצה של מיקי גורקה ביקש לעזוב: "התקשיתי לשלב את העבודה עם האימונים, מודה להנהלה שהבינה את מצבי". הגארד חתם עד לסיום העונה ויהיה בסגל לגביע ווינר

שחקן הפועל רמת גן יועד בית יוסף. מגד גוזני
"מאחל להרצליה הצלחה". בית יוסף/מגד גוזני

יועד בית יוסף שוחרר היום (שני) מבני הרצליה, שבועיים בלבד לאחר שחתם על חוזהו בקבוצה. הרכז, שכיכב במדי הפועל רמת גן/גבעתיים מהליגה הלאומית בעונה שעברה, לא הצליח לשלב בין האימונים לבין עבודתו.

"קודם כל אני רוצה להודות להנהלת בני הרצליה ולבעלים, שלמרות שרק לפני שבועיים חתמתי הבינו את מצבי והסכימו לשחרר אותי", אמר בית יוסף, "בימים האחרונים, כשראיתי שאני מתקשה לשלב בין העבודה לבין מה שנדרש ממני בליגת העל, פניתי להנהלה וביקשתי להשתחרר במידה וימצאו פתרון שלא יפגע בקבוצה, כשהיה ברור לשני הצדדים שאם לא יהיה פתרון כזה, אני אעמוד בכל ההתחייבויות שלי ואעשה את המקסימום. לשמחתי, פתרון כזה נמצא ואני מודה לבני הרצליה על ההזדמנות ועל ההתחשבות ומאחל להם הצלחה בעונה הקרובה".

מי שהגיע במקומו לקבוצה של מיקי גורקה הוא אור לאומי, שחתם עד לסיום העונה, צפוי להצטרף לאימונים כבר היום ולהיות בסגל למשחק מול מכבי תל אביב מחר במסגרת גביע ווינר. הגארד, ששימש הקיץ כקפטן נבחרת העתודה, חתם בפגרה בהפועל תל אביב, אולם נפרד ממנה עוד לפני פתיחת העונה לטובת הרצליה. באליפות אירופה עד גיל 20 הוא היה מהשחקנים הבולטים של ישראל עם 12.0 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים בממוצע למשחק.

עוד בנושא

בלאט: "שיחקנו מול קבוצה שהגיעה לגמר היורוליג, אבל אנחנו עדיין לא בטופ"
כדורסל של אדלשטיין: ניתוח הניצחון של מכבי תל אביב על פנאתינייקוס
טורניר הרקליון: הכוכב האדום גברה על הפועל ירושלים 59:67

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully