וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה מוטרד מהמצב של צ'לסי: "לא ישנתי כבר שני לילות"

המאמן סיפר: "אחרי הפסד כמו נגד ארסנל, הגיוני שלא אצליח לישון". האיטלקי רוצה לבצע חריש עמוק בחוליית ההגנה: גארי קייהיל וברניסלב איבנוביץ' יאבדו את מקומם בהרכב?

מאמן צ'לסי, אנטוניו קונטה. רויטרס
מודאג בעיקר מההגנה. קונטה/רויטרס

אחרי התבוסה של צ'לסי לארסנל 3:0 בסוף השבוע, אנטוניו קונטה אמר ש"אני לא מתכוון להאשים שחקנים בודדים, הפסדנו כקבוצה". אבל ב"דיילי מייל" מדווחים שהמאמן האיטלקי של הבלוז דווקא כן מצא אשמים והוא מתכוון לבצע שינויים נרחבים בחוליית ההגנה.

"אני לא ישן, אבל זה רגיל", אמר אמש המאמן האיטלקי, "אחרי הפסד כמו נגד ארסנל זה הגיוני שלא אצליח לישון. לא ישנתי כבר שני לילות". צ'לסי ספגה תשעה שערים בשישה משחקי ליגה ובתבוסה לארסנל גארי קייהיל ביצע טעות קשה שהובילה לספיגה. הוא וברניסלב איבנוביץ' אמורים לשלם את המחיר בצורה מידית ולרדת לספסל, כשנראה שג'ון טרי הוותיק ישוב להרכב אחרי שיתאושש מפציעה.

יש לומר שכבר בקיץ קונטה רצה לבצע שינויים מהותיים בחוליית ההגנה, אבל צ'לסי לא הצליחה להחתים את לאונרדו בונוצ'י ו/או קלידו קוליבאלי. הבלוז הסתפקו בהחזרתו של דויד לואיז ובצירופו של מרכוס אלונסו, וכעת מחפשים בלם נוסף. לאחרונה סקאוטים של צ'לסי עוקבים אחרי מייקל קין מברנלי ובן גיבסון ממידלסברו ושניהם מועמדים לנחות בסטמפורד ברידג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully