וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם רונאלדו קילל את זידאן? צפו בפורטוגלי משתלח על הספסל

ב"ספורט" הקטלאני ניסו להגביר את המתח בין מאמן ריאל לכוכבו, שלא אהב את החילוף שלו בדקה ה-71 מול לאס פלמאס. המצלמות של "ספורט פור" צדו את CR7 כשהוא מסנן קללות עסיסיות על הספסל

אימג'בנק GettyImages

ביום שלישי תתארח ריאל מדריד אלופת אירופה למשחק חוץ קשה מאוד בליגת האלופות מול בורוסיה דורטמונד. אולם, בספרד עדיין מתעסקים בכריסטיאנו רונאלדו שהוחלף באופן נדיר מאוד בדקה ה-71 מול לאס פלמאס וממש לא אהב את החילוף הזה. ב"מארקה" המדרידאי דיווחו על מתח בין רונאלדו לזידאן והיום, בספורט הקטלאני, איך לא, מנסים לחמם את האווירה בין השניים וניסו לתרגם את הדברים שרונאלדו אמר מיד לאחר החילוף.

המצלמות של "ספורט פור" צדו את הפורטוגלי כשהוא מעליב כביכול את זידאן דקות לאחר החילוף. אחרי לחיצת יד קרה עם זידאן, רונאלדו ישב על הספסל ומלמל לעצמו בזמן שיתר אנשי הספסל מרוכזים במשחק. ב"ספורט" טוענים ש-CR7 מסנן "אמא שלו ז***", כאשר הוא מכוון לצרפתי. הפורטוגלי גם סינן בכמה מקרים את המילה "fuck you". כאשר המשחק הסתיים, רונאלדו היה הראשון שעזב את המגרש בלי לדבר עם איש, ולא לחץ ידיים עם שחקני הקבוצה היריבה בזמן שהוא מתעלם מניסיונות העידוד של חבריו לקבוצה, כולל את המאמן זידאן.

ובינתיים, ב-"אס" המדרידאי טוענים שרונאלדו משחק פצוע והוא לא חזר לכשירות מלאה מאז אותה פציעה בברך בגמר היורו האחרון בו ניצחה פורטוגל לאחר הארכה את צרפת. זידאן התבטא בנושא לפני המשחק נגד ויאריאל ואמר ש"רונאלדו כשיר במאה אחוז", אבל במדריד טוענים שרונאלדו רחוק מכשירות מלאה, הוא ממעט לבצע ספריטנים ורחוק מאוד מהיכולת שאפיינה אותו בעונה שעברה.

היה או לא היה? תשפטו בעצמכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully