וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים מבוקש בסין, מכבי תל אביב לא תשחרר אותו בינואר

26.9.2016 / 7:45

אחרי שג'ורדי מנע מטב"ח לעבור לגרנאדה, הצהובים לא יסכימו לוותר על הכוכב כבר בינואר: "כמו שידענו לפתוח לערן זהבי את החוזה יותר מפעם אחת ולשדרג לו, כך ינהגו כאן גם עם בן חיים". צפו במשדר

מערכת וואלה!

טל בן חיים מבוקש בסין כבר לחלון ההעברות הקרוב, אבל מכבי תל אביב לא תסכים לשחררו. הקשר/חלוץ המצוין כבש אתמול (ראשון) צמד נהדר והוליך את הצהובים לניצחון 0:5 בדרבי, והמשיך את הכושר הטוב שלו מפתיחת העונה. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, ג'ורדי קרויף הבטיח לבן חיים, אחרי שמנע ממנו לעבור לגרנאדה, שבקיץ הבא מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו אם יקבל הצעה שתתאים לו. אלא שבכל הקשור לסין ולעובדה שההצעה מדברת על תחילת העונה בסין שהיא בסמיכות לחלון ההעברות של ינואר, לא יהיו במכבי מוכנים לוותר על השחקן הכי לוהט של הכדורגל הישראלי תוך כדי העונה.

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחס של זהבי. בן חיים/ברני ארדוב

"טל בן חיים יקבל כאן את אותו יחס שקיבל ערן זהבי, אם ימשיך כך", אמר אמש גורם במכבי תל אביב. "כמו שידענו לפתוח לערן זהבי את החוזה יותר מפעם אחת ולשדרג לו, כך ינהגו כאן גם עם בן חיים בתקווה שהוא יישאר איתנו. אם טל יחליט בכל זאת שהוא רוצה לחוות ליגה אחרת, מכבי תל אביב לא תמנע זאת ממנו, אבל זה בטח לא יהיה באמצע העונה". מי שאמור להחליף את בן חיים אם יעזוב, הוא שגיב יחזקאל ולשם כך בדיוק הוא נקנה מהפועל תל אביב.

בן חיים המשיך גם אתמול בשתיקתו ומכבי תל אביב תצטרך לטפל בעובדה שהוא מסרב להתראיין גם מול המנהלת שהנהיגה חוקים מאוד ברורים בעניין ראיונות לקראת העונה הנוכחית. "אני מדבר במגרש", אמר אתמול בן חיים כשיצא מאזור חדרי ההלבשה. "הולך לי בינתיים טוב, אז למה להתחיל לדבר בתקשורת?".

שוטה ארבלדזה התייחס אמש לעובדה כי מכבי תל אביב מנעה מבן חיים להתקדם הקיץ לספרד וחשף גם משהו מעברו: "אין דבר יותר מספק לשחקן כדורגל מאהדה והערצה שיש כלפיו במדינה שלו. אני לא זכיתי לחוות את מה שטל חווה כאן עכשיו כי אני שיחקתי תקופה מאוד קצרה בגיאורגיה. אני לא אעצור שום שחקן מללכת הלאה, אם יש לו הצעה טובה. אני בטוח שטל שמח שהוא נשאר בסופו של דבר איתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ארבלדזה: "אין דבר יותר מספק לשחקן כדורגל מאהדה והערצה שיש כלפיו במדינה שלו"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully