וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה עם הפסד חמישי ברציפות והפתיחה הגרועה בתולדותיה

הרויאל בלוז הובילו 0:1 בחוץ מול הופנהיים בזכות שער של צ'ופו מוטינג (4), אבל קרמאריץ' (17) ורופ (41) קבעו 1:2. אוהדי קלן עיכבו את האוטובוס של לייפציג, המשחק הסתיים ב-1:1

אוהדי שאלקה. GettyImages
ואיזה מסכנים אוהדי שאלקה/GettyImages

המחזור החמישי בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. המשבר הקשה של שאלקה נמשך עם הפסד נוסף, הפעם 2:1 מול הופנהיים ועוד אחרי שהובילה משער מוקדם. קלן ור.ב. לייפציג נותרו ללא הפסד אחרי 1:1 ביניהן.

הופנהיים - שאלקה 1:2

קטסטרופה, כישלון, בושה. רק תבחרו את המילה שאתם רוצים והיא מתאימה מאוד לפתיחת העונה של שאלקה. הרויאל בלוז ספגו הפסד חמישי בחמישה מחזורי ליגה, כשהפעם זה 2:1 מול הופנהיים ועוד אחרי שהובילו משער מוקדם של אריק מקסים צ'ופו מוטינג. מי זוכר עכשיו את מסע הרכש שביצעה שאלקה בקיץ, ושכלל גם מאמן ומנהל מקצועי חדש? המצב שלה קשה מתמיד. זו פתיחת העונה הגרועה ביותר בהיסטוריה של שאלקה.

הרויאל בלוז עלו ליתרון כבר בדקה הרביעית. ברל אמבולו הגביה מימין יפה, אריק מקסים צ'ופו מוטינג השלים אחרי שפרץ עם נגיחה מעולה וזה 0:1. השוויון הגיע בדקה ה-17. פטר קדראבק הגביה משמאל, אנדריי קרמאריץ' נגח נהדר לפינה ואיזן ל-1:1. המהפך הושלם בדקה ה-41 כשקרם דמירבאי מצא את לוקאס רופ, שהמשיך מקרוב פנימה את ה-1:2. בדקה ה-95 קופחה שאלקה בצורה קשה על ידי השופט כשאחד משחקני ההגנה של הופנהיים נגע ביד ברחבה באופן ברור, השופט התעלם וכל העצבים של האורחת יצאו.

בנדיקט הובדס שחקן שאלקה. GettyImages
הקפטן הובדס בדיכאון/GettyImages

קלן - ר.ב. לייפציג 1:1

אוהדי הקבוצה המארחת גרמו לדחיית שריקת הפתיחה לאחר שחסמו את האוטובוס של לייפציג במחאה נגד הקבוצה הנמצאת בבעלות תאגיד הענק רד בול. הפקק השתחרר והמשחק יצא לדרך באיחור קל, כשבדקה החמישית היה זה הטאלנט הסקוטי אוליבר ברק שכבש שער בכורה במדי לייפציג והפך לסקוטי הראשון שמבקיע בבונדסליגה מאז בריאן אוניל עשה זאת ב-27 בנובמבר 1999 במדי וולפסבורג, אחרי שנהנה מבישול נהדר של מרסל זאביצר. אלא שקלן דאגה לשמור על המקום השלישי עם שוויון של יויה אוסאקו היפני, שהפציץ לרשת הגבוהה מ-10 מטרים בדקה ה-25. שתי הקבוצות עדיין ללא הפסד העונה, כשקלן עם 10 משחקים רצופים ללא הפסד בבונדסליגה - הריצה הכי טובה שלה מאז 1991.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully