וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניס הסתדרה בלי באלוטלי וחזרה לפסגה עם 0:1 בנאנסי

האיטלקי נעדר בגלל פציעה, מחליפו אלסאן פלאה כבש את שער הניצחון בדקה ה-60 והחזיר את קבוצתו המפתיעה למקום הראשון. ליל האחרונה הפסידה 3:1 בסנט אטיין, 1:2 למארסיי על נאנט

שחקני ניס חוגגים. רויטרס
הדהירה נמשכת. שחקני ניס חוגגים/רויטרס

ניס חזרה הערב (ראשון) לפסגת הליגה הצרפתית, אחרי שניצחה 0:1 בנאנסי. ליל נותרה במקום האחרון בעקבות הפסד 3:1 בסנט אטיין, כשמארסיי חזרה מפיגור והתרחקה מהתחתית עם 1:2 ביתי על נאנט.

נאנסי - ניס 1:0

גם ללא מריו באלוטלי שנעדר הפעם בגלל פציעה, ניס הצליחה לשוב אל המקום הראשון ונותרה הקבוצה היחידה ללא הפסד בליג 1. אלסאן פלאה, שהחליף את האיטלקי בחוד, עשה את שלו והבקיע אחרי שעה של משחק, הודות לבישול של ולנטין אייסריק. נאנסי נותרה עם חמש נקודות במקום הלפני אחרון, ניס ממשיכה להיות המרענן הרשמי של הליגה.

סנט אטיין - ליל 1:3

אחרי המשחק המוזר בו נאלצה לבצע שלושה חילופים בגלל פציעות עד לדקה ה-21 ואחד המחליפים אף הורחק, סנט אטיין חזרה הביתה והשיגה ניצחון חשוב שהותיר את ליל האומללה במקום האחרון ובמשבר עמוק. פרנק בריה האורח הורחק בצהוב שני כבר בדקה ה-43, והקל את המלאכה על המארחת. רוברט בריץ' הסתובב והקפיץ בצורה מרהיבה מעל וינסנט אניימה בדקה ה-63, כשהמחליף בן ה-18 ארנו נורדן סיים התקפה יפהפיה עם שער בדקה ה-73, בהופעת הבכורה שלו בבוגרים. הבלם רנאטו סיבלי צימק עבור ליל בדקה ה-80, אבל נולן רו חתם בתוספת הזמן.

מארסיי - נאנט 1:2

למרות ספיגה מוקדמת כבר בדקה השנייה, מארסיי הצליחה להשיג מהפך והתקדמה למקום ה-13 עם ניצחונה השני בלבד העונה. אמיליאנו סאלה דחק מקרוב אחרי שתי דקות כשגנב שער למריוש סטפינסקי והעלה את נאנט ליתרון, אבל בפטימבי גומיס בישל שער בכורה לקלינטון אנז'י המושאל מטוטנהאם (22) והכריע בעצמו מהנקודה הלבנה (53).

מתיו בודמר שחקן ניס  מול יוסוף חאג'י שחקן ניס. רויטרס
קרב הוותיקים. מתיו בודמר מול יוסוף חאג'י/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully