וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הפדיחה הראשונה של דאוסון ב-NBA, סערת הסמים של בייל

השחקן הצעיר, שהחל את מחנה האימונים של ניו אורלינס פליקנס, זכה כמיטב המסורת לתיק מביך במיוחד, איתו הוא נאלץ להסתובב. וגם: רונאלדיניו בעקבות שיר אלמליח והבעיות של כוכב ריאל

אימג'בנק GettyImages

13:50: בדורטמונד עוקצים את ריאל: "מתקשים נגד קבוצות בצהוב?"

12:08: סקס, סמים וגארת' בייל

ביתו של גארת' בייל נמצא תחת אבטחה כבדה בימים האחרונים. כוכב ריאל מדריד נקלע לתסבוכת הכוללת מאפיונרים, סרטוני פורנו וקוקאין בשווי מיליון דולר. בת דודתו של ארוסתו של בייל, אפיפני דרינג, נעלמה מביתה בימים האחרונים ללא הודעה. האחרונה, שהשתתפה במספר סרטוני פורנו רך, ובשבוע האחרון נעלמה מביתה עם מזוודה מלאה בסמים.

בעקבות היעלמותה של דרינג ביתה, בה גרה עם סבה, סבתה וארוסתו של בייל, הוצת. בווילס הבינו כי גורמים מהעולם התחתון מעורבים בהצתה ולכן הציבו שמירה צמודה על ביתו של כוכב ריאל מדריד, מחשש כי אותם מאפיונרים יגיעו לגבות ממנו את החוב. כעת קיימים דיווחים לפיהם הדוגמנית בכלל המריאה לדובאי כאשר היעד הבא שלה הוא מלזיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:30: רונאלדיניו מחפש את שיר אלמליח באינסטגרם בקמפיין חדש של משרד התיירות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוקבי האינסטגרם של רונאלדיניו נדהמו לגלות שכוכב הכדורגל מחפש אחר שיר אלמליח. ההיכרות של רונאלדיניו עם אלמליח נעשתה דרך משרדי הפרסום אלנבי ו LDRS שהפיקו סרטון בכיכובה של הדוגמנית עבור משרד התיירות, בו היא לוקחת את הצופים לסיור מהיר בין אתרי התיירות וחיי הלילה של תל אביב וירושלים. הוידאו הגיע לרונאלדיניו בבקשה שיעלה אותו לחשבון האינסטגרם האישי שלו וכך יגביר את המודעות לחופשה בישראל.

שבועיים לאחר שהסרטון עלה הכדורגלן החל לברר לגבי הדוגמנית המושכת שמופיעה בסרטון ששיתף והעלה תגובה לסרטון בשאלה אם מישהו מהעוקבים יודע מי הבחורה בוידאו. לדברי ערן ניזרי מנכ"ל LDRS : "עודכנו לגבי הניסיון לאתר את שיר אך ראינו שגולשים זריזים כבר מיהרו לתייג אותה בתשובה לשאלה, אם הסיפור המשיך להתגלגל משם בתכתובות פרטיות צריך לשאול את אחד מהשניים. אנו מאמינים שאם תצא מהסיפור אהבת אמת היא תמצא דרך לנצח את המרחק על הגלובוס."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

9:00: תיאו וולקוט חוגג את הניצחון הגדול על צ'לסי, דידייה דרוגבה עוקץ בתגובה

8:30: וושינגטון נשיונאלס הבטיחה הלילה את העפלתה לפלייאוף ליגת הבייסבול. הכוכב של הקבוצה, ברייס הארפר, חגג עם כובע הים של קייטי לדקי, השחיינית האמריקאית הנהדרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully