וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "היינו מבישים, הגענו לא מוכנים ואני חלק מזה"

24.9.2016 / 22:12

אכזבה גדולה בבית"ר ירושלים אחרי ה-4:0 נגד הפועל חיפה. המאמן: "הקבוצה שלנו תהיה פחות נפוחה ופחות חשופה. ידוע שיש כשלים בדרך, לא ידעתי שיהיה כשל כזה גדול". 30 כיסאות נעקרו ביציע

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים רשמה הערב (שבת) את הפסד הליגה הראשון שלה, תבוסה 4:0 להפועל חיפה בביתה של האחרונה. הקבוצה מהבירה ספגה פעמיים במחצית הראשונה, החמיצה במחצית השנייה ולבסוף נשברה וספגה פעמיים נוספות. רן בן שמעון ושחקניו במקום השמיני, עם שש נקודות בלבד מחמישה משחקים.

בסיום המשחק התברר כי אוהדי בית"ר ירושלים עקרו כ-30 כיסאות ביציע בו ישבו, ואנשי האצטדיון יעבירו למועדון חשבון לתשלום.

עוד בנושא:

הפועל חיפה הביסה את בית"ר ירושלים 0:4
הפועל חיפה מאושרת: "עשינו ניצחון גדול"
נציג של מאיורקה הגיע לצפות בפלקושצ'נקו ועידן ורד

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"נלך עכשיו לסדרת ניצחונות ויהיה בסדר". רב"ש/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון: "אני מקבל כל מילה שיגידו עלינו היום, היינו מבישים. אלה חלק מהחיים שלנו בספורט. זו לא תהיה בית"ר של השנה, בית"ר של השנה תהיה פחות נפוחה ופחות חשופה. נהיה קבוצה טובה, זו תקלה שנצטרך להתאושש ממנה ולהתרומם למקומות גבוהים יותר".

המאמן הצהוב-שחור הוסיף: "במשחק הזה שום דבר לא עבד, היינו מבישים. כל מילת ביקורת שתיאמר עלינו תהיה במקום. נצטרך לעבוד קשה כדי להפוך את בית"ר ירושלים לקבוצה ראויה. מגיע להפועל חיפה, היא הייתה הקבוצה הטובה יותר. הגענו לא מוכנים למשחק, אני חלק מזה, השחקנים חלק מזה. אני צריך להפיק לקחים, כולנו צריכים. נלך עכשיו לסדרת ניצחונות ויהיה בסדר".

רב"ש סיכם: "העבודה שלנו היא לדעת שיש בספורט ימים פחות טובים ויותר טובים. יש לנו עוד הרבה עבודה. לא חשבתי שעל ההתחלה הכול יסתדר ויילך חלק. ידוע שיש כשלים בדרך, לא ידעתי שיהיה כשל כזה גדול, אבל יש גם ימים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully