וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "עשינו משחק גדול, זה ניצחון שהוא בונוס לביטחון שלנו"

24.9.2016 / 22:10

חגיגה בהפועל חיפה אחרי הניצחון הגדול ביותר בעשור האחרון, 0:4 על בית"ר ירושלים. המאמן: "משחק מרשים, ידענו שנהיה קטלניים במשחק המעבר". ארבייטמן: "מקווה שהעונה נהיה למעלה"

ברני ארדוב

שמחה גדולה בהפועל חיפה אחרי הניצחון הגדול הערב (שבת) 0:4 על בית"ר ירושלים, שהקפיץ את הקבוצה עד למקום השלישי בטבלה לפחות זמנית. זה היה הניצחון הגבוה ביותר של הפועל חיפה בליגת העל מאז ה-1:6 על הפועל באר שבע במאי 2005, ומפלס שביעות הרצון זינק בהתאם. נציג של מאיורקה הגיע הערב למשחק ועקב אחר מקסים פלקושצ'נקו ששיחק 90 דקות.

עוד בנושא:

0:4 ענק להפועל חיפה על בית"ר ירושלים
בכיר במאיורקה הגיע לצפות במקסים פלקושצ'נקו
רן בן שמעון: "היינו מבישים, הגענו לא מוכנים"

אלי כהן מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
ניצחון שייזכר בכרמל עוד הרבה זמן. אלי כהן/ברני ארדוב

המאמן אלי כהן היה מאושר בסיום: "עשינו משחק גדול - לא בגלל השערים - אלא בגלל הדרך. כל מי ששיחק, כל מי שנכנס מהספסל, כולם נתנו את כל מה שיש להם. עבדנו קשה, לחמנו ולא ספגנו. אני מרגיש סיפוק גדול. אני לא מומחה להיסטוריה של הפועל חיפה אבל זה ניצחון מרשים ביותר. שיחקנו מול קבוצה טובה מאוד, ידענו שיהיה לנו קשה, אבל גם ידענו שנהיה קטלניים במשחק המעבר".

כהן הוסיף: "הייתה לנו משמעת טקטית יוצאת מן הכלל, אני גאה בשחקנים. אני לא מסתכל למעלה, אבל אחרי 0:4 על בית"ר מהווה גם בונוס להמשך מבחינת הביטחון שלנו. לפני שבועיים-שלושה כבר רצו שנשלח את השוער ואת הברזילאים הביתה, אבל ראיתי בטרום העונה באיטליה שהם שחקנים טובים. הם שחקנים שעובדים קשה מאוד, משחקים קבוצתי ואני מאוד מרוצה".

שלומי ארבייטמן שנכנס כמחליף וכבש את השער האחרון: "עשינו ניצחון גדול. אני שמח שנכנסתי וגם כבשתי. אני חושב שאנחנו נמצאים בתקופה טובה. אלי כהן הכין אותנו בצורה הטובה ביותר, זה ניצחון שהושג בזכות ולא בחסד. אני חושב שהצוות והבעלים עשו עבודה אדירה הקיץ, יש תחרות טובה ובריאה. אני לא רוצה לצאת בהצהרות, אבל אני מקווה שנהיה למעלה. אנחנו בסך הכול במחזור החמישי. אני עובד קשה, עליתי מהספסל ואני יודע שאם אמשיך ככה אני גם אחזור להרכב. שלומי ארבייטמן פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully