וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "מודאג בגלל הטבלה". נעים: "גילינו בגרות, השחקנים נתנו הכול"

מאמן הפועל רעננה אחרי ה-0:0 המאכזב מול הפועל אשקלון: "רצינו לנצח, ועשינו הכול כדי לנצח. בטוח שנעוף קדימה". נעים הסביר: "חשוב שלא הפסדנו, חשוב שנדע לקחת נקודות"

יובל נעים/לירון מולדובן

המחזור החמישי בליגת העל נפתח הערב (שבת), אך הפועל אשקלון והפועל רעננה הספיקו לאכזב עם יכולת דלה ב-0:0. הקבוצה מהשרון עדיין ללא ניצחון ליגה מאז מרץ האחרון, העולה החדשה לא הצליחה למנף את הכללתו של פדרו גלבאן בהרכב, ורשמה תיקו שלישי העונה בדרך לשש נקודות בסך הכול העונה ויכולת התקפית רעה.

עוד בנושא:

ליגת העל: 0:0 מאכזב בין הפועל אשקלון להפועל רעננה
הפועל כפר סבא ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד
יש אופי, אין ניצחונות: קרית שמונה סחטה 2:2 מול בני סכנין

seperator

בסיום אמר מאמן רעננה, חיים סילבס: "רצינו לנצח את המשחק ועשינו את הכול כדי לנצח את המשחק. במחצית השנייה היה לנו קשה נגד הרוח, יכולנו גם לספוג כאן. היה לנו קשה, אנחנו מגיעים למצבים אבל משהו חסר לנו בחלק הקדמי. אני מאוד מאמין בקבוצה הזו, ברגע שזה יגיע, אז זה יגיע. אנחנו צריכים שער שיפתח את הכול. אנחנו יכולים להיות הכי מקצוענים שיש, אבל חסר לנו גם מזל. יש תחושה של חוסר ביטחון וזה האתגר שלנו. הכול הלך לנו יותר בקלות, עכשיו אנחנו עם אתגר אחר ונילחם בזה. קל זה לא, בטח לא בימים האלה - אבל אנחנו נעוף למעלה כשזה יקרה. אני מודאג בגלל הטבלה, מצד שני אני אופטימי כי אני סומך על המועדון והשחקנים ברמה האישית. אני יודע שנבקיע את הגול הראשון וננצח את המשחק הראשון".

בצד של אשקלון סיפר יובל נעים: "אני חושב שבסך הכול קשה להיות מרוצה מנקודה כשאתה משחק בבית. אני בטוח שעם השחקנים שיחזרו נראה יותר טוב, גילנו בגרות. רעננה היו טובים יותר, חשוב שלא הפסדנו. נצטרך לשחק ולהיראות יותר טוב בהמשך. מבחינת רצון אני חושב שכולם נתנו הכול, אבל צריך גם קצת יכולת. מגיע לשחקנים שלי קרדיט, הם יודעים שהם צריכים לקחת את ההזדמנות בשתי הידיים. חשוב שנדע לקחת נקודות, הליגה ארוכה וברגע שלא מפסידים ההמשך יהיה הרבה יותר טוב. פדרו גלבאן משחק מתחת לחלוץ, אבל אנחנו לא משחקים עם שחקן בעמדה הזו. לא רצינו הוא ירוץ אחרי המגנים, אני חושב שהוא היה בסדר אחרי שבועיים אימונים ללא הכנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל רעננה חיים סילבס. לירון מולדובן
רק שער זכות בודד העונה. סילבס/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully