וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן: "רוני אוואט מקבל גיבוי מוחלט כמאמן מ.ס. אשדוד"

למרות ההפסד הרביעי והדיבורים על הצורך בהחלפת מאמן, הבעלים של אשדוד משוכנע: "אין סיבה לשינוי כל כך מוקדם". לנדאו מועמד אם בכל זאת יתבצע שינוי. מימר: "גול גדול של שחקן גדול"

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
יש גב מהבוס. רוני אוואט/מגד גוזני

במ.ס. אשדוד יצטרכו לקבל החלטות בעקבות ההפסד הרביעי של הקבוצה מאז פתיחת העונה - 1:0 להפועל כפר סבא. הקבוצה שיחקה לא רע הערב (שבת) באצטדיון לויטה ולא הגיע לה להפסיד, אבל היא שוב ירדה מנוצחת ואחרי ההפסד הביתי בשבוע שעבר להפועל חיפה, לדעת רבים מעמדו של המאמן רוני אוואט התערער מאוד.

אלא שהבעלים ג'קי בן זקן ממשיך להיות נחרץ בדעתו ולאחר המשחק אמר לוואלה! ספורט: "רוני אוואט מקבל גיבוי מוחלט. הקבוצה שיחקה טוב ואין סיבה לבצע שינוי בשלב כל כך מוקדם".

על ספסל הקבוצה ישב גם הערב גילי לנדאו, שרשום כמאמן הקבוצה בשל העובדה שלאוואט אין תעודת פרו, כך שאם בן זקן יחליט בכל זאת על החלפת אוואט, הוא עשוי להציע את התפקיד קודם ללנדאו שעובד במועדון במהלך השבוע כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

ג'קי בן זקן בעלים מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
שבוע נוסף מתחת לקו האדום. בן זקן/מגד גוזני

אוואט עצמו סיכם: "אנחנו מאוכזבים, עצובים ובמצב קשה. זה מתסכל כי מצד אחד אנחנו משחקים כדורגל יותר טוב מהיריב, מגיעים להרבה מצבי הבקעה ואז משום מקום סופגים. אני לא שבור, אבל בהחלט מתוסכל ומאוכזב. גם כמאמן וגם כשחקן בעברי ידעתי להתמודד עם תקופות של קושי. אנחנו מתאמנים טוב, עובדים קשה. ברמה הפיזית מחמיאים לנו שאנחנו נראים טוב יותר מהיריב, אבל זה לא עוזר לנו כי בסופו של דבר אנחנו נמדדים במבחן התוצאה. חוץ ממכבי תל אביב והפועל באר שבע, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה ביום נתון ואנחנו צריכים בשבוע הבא לחפש את הניצחון הראשון מול בני יהודה. זה הדבר היחיד שיכול לתת לנו תרופת הרגעה".

בצד המנצח, שרון מימר אמר: "הרווחנו גם שלוש נקודות וגם גול גדול של שחקן גדול. מגיע לאיילה כי מסוף השנה שעברה הוא עושה שיפור עצום וקונה את המקום שלו כל פעם מחדש. אני שמח בשבילו ושמח בשביל הקבוצה. מבחינת צבירת נקודות אנחנו במקום טוב שאני מרוצה ממנו, מבחינת יכולת אנחנו לא מספיק טובים. בשבוע שעבר נגד בני יהודה שיחקנו יותר טוב והגענו ליותר מצבי הבקעה - וזה לא הספיק לנו כדי לקחת נקודות. אנחנו לא מספיק יציבים אבל אנחנו יכולים להיות יותר טובים ונצטרך להראות את זה במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully