וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה: "לכולם אני אומר: בסוף, דברו איתי בסוף העונה"

קשר מנצ'סטר יונייטד חגג את השער שלו ב-1:4 מול לסטר: "הצגנו משחק גדול". מוריניו: "רוני הוא שחקן גדול בשבילי, בשביל המועדון ובשביל אנגליה". ראניירי: "אסור לספוג שלושה שערים מקרנות"

AP

מנצ'סטר יונייטד התאוששה כבר באמצע השבוע משלושת ההפסדים ברציפות כשניצחה בגביע הליגה את נורת'המפטון, אבל היום (שבת) זו הייתה ההצהרה האמיתית של השדים האדומים. גם ללא ויין רוני, שנותר על הספסל, הצליחה הקבוצה של ז'וזה מוריניו להביס 1:4 את לסטר סיטי במשחק שפתח את המחזור השישי בפרמיירליג.

* זו הפעם הראשונה שמנצ'סטר יונייטד מובילה בהפרש של ארבעה שערים במחצית בפרמיירליג מאז פברואר 2001, אז הביסה 1:6 את ארסנל. זו הפעם הראשונה שיונייטד כובשת ארבע פעמים במחצית הראשונה מאז דצמבר 2012, אז ניצחה 3:4 את רדינג.

* שישה משבעת משחקי הפרמיירליג בהם כבש כריס סמולינג היו משחקי בית, שישה מהם היו בנגיחה.

* ארבעה מחמשת הבישולים של דיילי בלינד היו במשחקים מול לסטר סיטי.

* לסטר סיטי ניצחה באחד מ-19 הביקורים האחרונים שלה לאולד טראפורד (13 הפסדים ו-5 תוצאות תיקו).

* זו הפעם הראשונה שחואן מאטה כובש ומבשל באותו משחק פרמיירליג מאז ספטמבר 2015 (נגד סנדרלנד).

קשר מנצ'טסר יונייטד פול פוגבה. GettyImages
מבקש סבלנות. פוגבה/GettyImages

פול פוגבה, שכבש את הרביעי, אמר בסיום: "היינו מרוכזים מאוד, ידענו שהולך להיות משחק קשה והצגנו משחק גדול. אנחנו רוצים להמשיך כך. אני שמח מאוד מהתוצאה וגם מהשער שכבשתי. אני מקווה שהוא לא הולך להיות האחרון שלי". על הביקורת שספג אמר הצרפתי: "אני אף פעם לא מסתכל על העיתונים. אני אומר רק דבר אחד - בסוף - בואו נראה מה יהיה בסוף".

מוריניו אמר: "הייתה הופעה טובה מאוד ותוצאה טובה מאוד. לא קל לשחק נגד לסטר ולא קל לנצח בצורה שניצחנו. במחצית השנייה הצלחנו לשמור על שליטה, רצינו יותר, אבל ראניירי קרא את האפשרויות שלו ושמר על איזון. זו הייתה מבחינתו בחירה בין תבוסה כבדה או עם קצת שליטה על לוח התוצאות. הצגנו משחק עם הרבה תנועה ודינמיות. לחזור הביתה ולנצח את האלופה זה טוב. בעונה שעברה לא הצלחנו לנצח אותם והעונה ניצחנו אותם כבר פעמיים. ויין רוני הוא שחקן גדול בשבילי, בשביל יונייטד ובשביל המדינה שלו. הוא האיש שלי, אני סומך עליו לחלוטין והוא מאושר. איבדנו שש נקודות בליגה, יש לנו ארבעה ניצחונות וזה חשוב מאוד. הצלחנו לשמח מאוד את האוהדים, אני לא יודע מתי הייתה הפעם האחרונה בה הם ראו תוצאה כמו שראו היום במחצית".

המאמן המפסיד קלאודיו ראניירי אמר: "אסור לנו לספוג שלושה שערים מקרנות, זה אומר שאנחנו לא מרוכזים מספיק, בדרך כלל אנחנו יציבים מאוד בקרנות ובכדורים חופשיים, זה היה מוזר מאוד היום. עד עכשיו היינו חזקים מאוד, היום עשינו כמה טעויות גדולות. אני יכול להבין את זה שיונייטד כבשה בנגיחות, יש לה שחקנים גבוהים, אבל לכבוש שער חכם בקרן זה לא אפשרי. אנחנו חייבים להתאושש מזה מהר ולהיות מוכנים לליגת האלופות ביום שלישי".

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד כתשה 1:4 את לסטר

לכתבה המלאה

האירוע הביזארי של המשחק: הכפיל של זלאטן פורץ ורץ לעברו, ומקבל דחיפה קטנה

הכפיל של זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
הכפיל של זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד/GettyImages
הכפיל של זלאטן איברהימוביץ', פורץ למשחק של מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הכפיל של זלאטן איברהימוביץ', פורץ למשחק של מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully