וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה באליפות אסיה: השוער "נפל" ואפשר לשוער היריב לכבוש ממגרש שלם

שוער נבחרת צפון קוריאה עד גיל 16 סיפק נפילה תיאטרלית בשמינית גמר אליפות אסיה מול נבחרת אוזבקיסטן, לפני שנעזר בהגנה כדי לאפשר ליריבה לכבוש פעם נוספת. צפו באירועים החריגים

צילום מסך

הנבחרת הבוגרת של אוזבקיסטן לא נחשבת לאחת ממעצמות אירופה. הנבחרת, שנמצאת במקום ה-49 בדירוג פיפ"א, מעולם לא הגיע למשחקי הגביע העולמי והישג השיא שלה היה ב-2011, אז סיימה רביעית באליפות אסיה, אחרי שהצליחה להגיע שלוש פעמים לרבע הגמר.

אך לחובבי הכדורגל במדינה יש סיבות רבות לאופטימיות, לאחר הצלחתן של הנבחרות הצעירות במדינה בטורנירים הבינלאומיים השונים בשנים האחרונות. אמש (שישי), הנבחרת עד גיל 16 של אוזבקיסטן הצליחה לרשום הישג נאה, כשהעפילה לרבע גמר אליפות אסיה הודות לניצחון 1:3 על צפון קוריאה, במהלכו נכבש שער מוזר במיוחד.

שוער הנבחרת, יזורבק אומזרקוב, שלח בעיטת שוער רחוקה היישר לרחבת היריב, אך גם הוא לא ציפה למה שקרה בהמשך. שוער נבחרת צפון קוריאה יצא באופן מפתיע לכדור, נתן לו לעבור אותו וכשראה כי הוא מספיק להגיע בריצה בעקבותיו, נפל לפתע על כר הדשא ואפשר לכדור להתגלגל לרשת. גם שער נוסף שספגה הנבחרת המפסידה היה תמוה למדי. צפו בביצועים ושפטו בעצמכם.

שוער נבחרת אוזבקיסטן עד גיל 16. צילום מסך
כן, זה נגמר בשער/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully