וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילאפס: "קווין, תכין את מחבטי הגולף", קרי: "מהגדולים בכל הזמנים"

כוכבי ה-NBA בהווה ובעבר נפרדים מקווין גארנט, שהחליט לפרוש מכדורסל בגיל 40. טאונס: "יחיד במינו", פול: "בהצלחה בדרכך החדשה", סילבר: "אחד השחקנים הכי תחרותיים שהיו בליגה אי פעם"

שחקן מינסוטה, קווין גארנט. AP
גם הוא בחוץ. גארנט/AP

חובביה הוותיקים של ליגת ה-NBA נאלצו להיפרד הלילה (בין שישי לשבת) מעוד אייקון ענק. אחרי קריירה ארוכה ומוצלחת בת 21 שנים, הודיע ה"ביק טיקט", קווין גארנט, על פרישה מכדורסל בגיל 40, למרות שהחזיק בחוזה גם לעונה הנוכחית. קבוצתו מינסוטה טימברוולבס כבר הודיעה כי תשלם את שכרו העונתי בגובה שמונה מיליון דולר, זאת למרות הודעת הפרישה של שחקנה האהוב.

בינתיים, ברחבי הליגה נפרדים מגארנט, שזכה באליפות אחת ובתואר ה-MVP. הוא היה אחד האנשים התחרותיים ביותר בליגה אי פעם, אשר שמר על סטנדרטים גבוהים מחוץ למגרש ועליו במשך 21 עונות מדהימות. בשם ה-NBA, אני מודה לקווין על המצויינות המתמשכת שלו וההשפעה הגדולה שלו על המשחק", אמר הקומישינר אדם סילבר.

"קווין גארנט הוא יחיד במינו", ציין קארל אנתוני טאונס. "הוא לא יחיד במינו פעם בשבוע, או פעם בחודש. הוא יחיד במינו לאורך כל השבוע, בכל יום, וזה מה שהופך אותו למיוחד באמת. מישהו יציל את הכדור עם קצות האצבעות בהגנה, וקווין ישתולל כאילו מישהו רשם את ההטבעה הגדולה בכל הזמנים. אני חושב שכולם זקוקים לאנרגיה שלו. היא דוחפת אותנו למצוינות".

"היה תענוג גדול לצפות ב-KG מגיע לליגה כבחור צעיר", אמר בעלי הוולבס, גלן טיילור. "צפיתי בו מתפתח ומחדד את יכולתיו, עד שהפך לאחד הגדולים ב-NBA. אני מאושר שזכיתי לראות אותו משחק, ומתפתח כמנהיג. אני מאחל לו הצלחה בפרק הבא בחייו. אוהדי מינסוטה לעולם לא ישכחו את אשר הוא עשה בשבילם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully