וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון: "רוצה לשחק ברמה הזו, מקווה שההחלטה להגיע לניו אורלינס נכונה"

הגארד לקח חלק במדיה דיי של הפליקאנס, רגע לפני פתיחת מחנה האימונים: "היה מדהים להכיר את שחקני ה-NBA, על ומחוץ לפרקט. יהיה כבוד גדול לשחק לצד לברון, דוראנט או קרי"

שון דאוסון. AP
נרגש מהחוויה. דאוסון/AP

יו אורלינס תפתח היום (שבת) את מחנה האימונים עם 19 שחקני סגל, וביניהם הגארד שון דאוסון. רגע לפני שהוא מנסה להרשים כדי לזכות בחוזה ב-NBA, לקח דאוסון חלק במדיה דיי של הקבוצה, במהלכו אף התראיין לאחד מאתרי האוהדים הגדולים, ודיבר על החלומות, האפשרות שיזכה בחוזה, אביו וכמובן על האליפות ההיסטורית עם מכבי ראשון לציון.

משימתו של דאוסון לזכות בחוזה אמנם לא תהיה קלה, אך בעקבות הודעת הקבוצה על כך שג'רו הולידיי ימשיך להיעדר ובשל פציעותיהם של קווינסי פודנקסטר וטייריק אוואנס, הדרך של הגארד הצעיר לליגה הטובה בעולם עשויה להיות קלה יותר.

"אבי גדל באלבמה, והגיע לישראל כדי לשחק כדורסל, שם הוא פגש את אמי", אמר דאוסון בפתיחת הראיון. "אבי הוא המנטור שלי, והוא גרם לי להתלאהב בכדורסל. אני צופה בכדורסל מאז שאני ילד, אך בעיקר ב-NBA. בכדורסל אירופי אני צופה רק במשחקים הגדולים, בפיינל פור למשל. הייתי נוהג להקליט משחקי NBA ולצפות בהם ברגע שהתעוררתי".

"השחקן שהכי הערצתי בתור נער מתבגר היה אלן אייברסון", הוא הוסיף. "הוא תמיד יהיה השחקן האהוב עליי. כיום ישנם גם כן שחקנים שאני מאוד מעריך, כמו לברון ג'יימס, KD וסטף קרי, שכל אחד מהם מעניק לי השראה בדרך שלו. לשחק נגדם או לצידם יהיה כבוד גדול בשבילי. אני רוצה מאוד לשחק ברמה הזו. נהניתי מאוד להגיע לליגת הקיץ של וגאס וכן לוושינגטון. היה מדהים לראות את המתקנים בפעם הראשונה ולהכיר שחקני NBA על ומחוץ לפרקט. תמיד צפיתי בהם בטלוויזיה, הפעם הייתי לצידם. הייתי מאוד נרגש מכל החוויה".

"אני יודע שיש התעניינות סביבי", המשיך דאוסון. "בחודשים האחרונים החלטתי שהדבר הנכון ביותר עבורי יהיה להגיע למחנה האימונים של הפליקנס, מה גם שבקבוצה הרעיפו עליי שבחים. זה מקום נהדר ואני מקווה שההחלטה להגיע לניו אורלינס נכונה. אביא איתי המון אנרגיות למשחק והמון תשוקה. אני עובד קשה ומקווה שאהיה חלק מההצלחה".

בסיום מחנה האימון אמורים הפליקנס לחתוך ארבעה שחקנים ולהישאר עם סגל של 15. יש לציין שלארבעה אין חוזה מובטח - דאוסון, קופלנד, לנגסטון גאלוויי ולאנס סטיבנסון, מה שאומר שכדי שהישראלי ייכנס לסגל הסופי, הוא יצטרך לשרוד גם ניפוי של אחד השחקנים שמחזיקים בחוזה מובטח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully