וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ירושלים מרוצים מדייסון, אבל עדיין רחוקים מלהיות מחוברים

24.9.2016 / 7:45

בעיר הבירה לא לקחו באופן קשה מדי את התבוסה לאנדולו אפס ואת היכולת הפושרת של סטודמאייר וג'רלס, ויודעים: "ניראה הרבה יותר טוב לקראת המאני טיים, זאת קבוצה חדשה לגמרי"

משחק בין הפועל ירושלים אנדולו אפס. דף הפייסבוק של אנדולו אפס, מערכת וואלה! NEWS
מרימים את הראש. הפועל ירושלים במשחק מול אפס/מערכת וואלה! NEWS, דף הפייסבוק של אנדולו אפס

הפועל ירושלים הובסה אמש (שישי) 94:76 בידי אנדולו אפס בחצי גמר טורניר הרקליון בכריתים, ותשחק מחר נגד הכוכב האדום בלגרד במסגרת הטורניר, לאחר שהסרבים הפסידו 86:74 לאולימפיאקוס החזקה. ירושלים פיגרה בהפרש דו ספרתי מפתיחת הרבע השני, כשהם מתקשים מול משחק הלחץ של הטורקים החזקים, והמחצית השנייה של המשחק הייתה לגארבג' טיים ארוך.

בקבוצה הגיעו עם לא מעט חששות מהטורניר עצמו מאחר ומדובר בשלוש קבוצות יורוליג טובות, כשעד כה סגנית האלופה לא הבריקה במשחקי האימון. למרות התבוסה, בסביבת הקבוצה חיפשו ומצאו כמה נקודות חיוביות מההתמודדות - הראשונה היא העובדה כי הקבוצה לא נשברה במהלך המחצית השנייה, ובמשחק שיכל להגמר ביותר מ-30 הפרש הצילו מעט מהכבוד. השנייה נגעה לג'רום דייסון שמגיע לעונה בכושר טוב מאוד, וקולע משחק שני ברציפות 24 נקודות אחרי הניצחון באמצע השבוע על הפועל חולון. בירושלים אהבו שדייסון, השחקן החם בקבוצה, לוקח אחריות ואתמול קלע ב-7 מ-12 מהשדה וב-8 מ-9 זריקות מקו העונשין.

שחקן הפועל ירושלים, אמארה סטודמאייר. ניב אהרונסון
בקבוצה לא מתרגשים מהיכולת הפושרת. סטודמאייר/ניב אהרונסון

אבל במשחק שבו מפסידים ב-18 הפרש ולא קרובים אפילו ליריבה מדקות הפתיחה, קשה לשאוב הרבה עידוד. אמארה סטודמאייר אמנם סחט 8 עבירות, אך לקח רק 5 זריקות ב-22 דקות, כשבירושלים מציינים בסיום שזה המשחק הפחות טוב שלו מאז שהצטרף, ומאמינים כי לא מייצג. גם קרטיס ג'רלס רשם משחק מאכזב עם 1 מ-7 מהשדה ו-2 נקודות בלבד, אך ב-28 דקות ששיחק פיגרה ירושלים ב-6 נקודות בלבד.

במועדון ידעו לציין במהלך השבוע, עוד לפני הנסיעה ליוון, כי למרות הניצחונות שהושגו במסע המשחקים באיטליה ובמשחק ההכנה על הפועל חולון, הקבוצה עדיין רחוקה מלהיות מוגדרת כמחוברת, "יש עוד הרבה זמן עד שנגיע למאני טיים של העונה, ויש לנו לפחות עוד שלושה ארבעה משחקים רשמיים עד שנתחיל את אירופה", סיפר אחד השחקנים לפני היציאה ליוון, "נראה הרבה יותר טוב לקראת המאני טיים, זאת קבוצה חדשה לגמרי".

כאמור, מחר תתמודד ירושלים מול הכוכב האדום בלגרד, ותחזור אחרי המשחק לישראל לקראת רבע גמר גביע ווינר שם תפגוש את הפועל תל אביב הפצועה ביום שלישי. אם ינצחו, יפגשו בחצי הגמר בחמישי את המנצחת במשחק בין עירוני נהריה להפועל אילת כשהגמר ייערך ביום שבת. בירושלים יזכו לפתוח את העונה האירופית רק ב-19 לאוקטובר בשל צמצום היורוקאפ מ-24 ל-20 קבוצות, והעובדה שינוחו במחזור הפתיחה. המשמעות היא שהאדומים יזכו לסדרה של משחקים נוחים עד המשחק הקשה נגד ולנסיה בפתיחת היורוקאפ - משחק גביע בחוץ נגד מגדל העמק, ומשחקי ליגה נגד בני הרצליה בבית ומכבי קרית גת בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully