וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הציוצים ההומופוביים: חלוץ ברנלי הושעה מארבעה משחקים

מיד אחרי שכבש ובישל בניצחון על ליברפול באוגוסט, נחשפו ציוצים קשים שכתב אנדרה גריי בטוויטר ב-2012 ("הומואים בכל מקום. תישרפו, תמותו"). למרות שהתנצל, הוא ספג עונש כבד

אנדרה גריי שחקן ברנלי. רויטרס
עונש כבד. גריי/רויטרס

חלוץ ברנלי, אנדרה גריי, הושעה הערב (שישי) לארבעה משחקים על ידי ההתאחדות האנגלית, זאת בעקבות ציוצים בעלי אופי הומופובי שכתב בחשבון הטוויטר שלו ב-2012 והתגלו לאחרונה.

הציוצים המדוברים הפכו למפורסמים, לצערו הרב של גריי, דווקא מיד לאחר רגע התהילה שלו, כאשר כבש ובישל ב-21 באוגוסט בניצחון הגדול 0:2 על ליברפול. גריי התנצל, אך זה לא הספיק ולאחר שהוא הועמד לדין, הוחלט להטיל עליו עונש כבד, שימנע ממנו לשחק ביום שני מול ווטפורד ולאחר מכן גם מול ארסנל, אברטון וסאות'המפטון. בנוסף, גריי נקנס ב-25 אלף ליש"ט, ספג אזהרה לגבי התנהגותו בעתיד ונדרש להגיע לקורס חינוכי של ההתאחדות האנגלית.

"זה רק אני או שיש הומואים בכל מקום? #תישרפו #תמותו #מחליאים אותי", היה הציוץ המרכזי שסיבך את החלוץ, שבעבר השתייך לכנופייה ומאז 2012 שינה את אופיו, אך עברו שב לרדוף אותו. "נשים, תפסיקו להלביש את הילדים שלכם בנעלי עקב ומייקאפ. אתם רוצים שהם יגמרו כמו הומואים?", היה ציוץ נוסף מתוך שישה ציוצים בסך הכול עליהם נענש גריי על ידי ההתאחדות.

בהודעה רשמית שהוציאו ה"קלארטס" לאחר היוודע העונש, הם כתבו שהמועדון והשחקן מקבלים את העונש שנקבע והדגישו כי מדובר בציוצים שנכתבו לפני שגריי הצטרף למועדון בקיץ 2015: "העונש הזה צריך לשמש גם כתמרור אזהרה לכל שחקן כדורגל מקצוען ולכל ספורטאי".

עוד בנושא:

הגיבור שהפך לנבל: ההסתבכות של אנדרה גריי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully