וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באלוטלי העיף צלחת פסטה לפרצוף של שחקן אחר. אין לו טיפת שכל"

עוד מקרה משונה מעברו של החלוץ האיטלקי הבעייתי צץ. סלבטורה בוקטי, ששיתף פעולה עם "סופר מריו" בנבחרת איטליה הצעירה, סיפר על מה שאירע בינו לבין מרקו מוטה בחדר האוכל של הנבחרת

מריו באלוטלי שחקן ניס. רויטרס
עוד מקרה משונה לאוסף. באלוטלי/רויטרס

אחרי כמה שנים קשות מאוד, מריו באלוטלי פתח בסערה את הקדנציה שלו בניס. שני משחקים בלבד הספיקו לחלוץ האיטלקי לכבוש ארבעה שערים ולאחר שישה מחזורים, הקבוצה מהריביירה במקום הראשון בטבלה וטרם הפסידה העונה.

אלא שלא הכול שקט בגזרת "סופר מריו". איך יכול להיות אחרת? שחקנה של ספרטק מוסקבה הרוסית, סלבטורה בוקטי, ששיתף פעולה עם באלוטלי בנבחרת איטליה הצעירה בעבר, חשף סיפור משונה מאותם ימים.

על פי בוקטי, שהגיע להתארח בתכנית בטלוויזיה הרוסית, "יום אחד אנחנו אוכלים בחדר האוכל יחד עם כל הסגל. באלוטלי מגיע ופשוט מעיף פתאום צלחת פסטה לתוך הפרצוף של מרקו מוטה. הוא שחקן טוב, אבל אין לו טיפת שכל. הוא משוגע. אפס מוח".

לאחר מעשה, בוקטי פנה לחשבון הטוויטר שלו והתנצל על הדברים: "לא רציתי לומר שלמריו אין שכל", צייץ, "רציתי לומר שלפעמים, כשהוא היה צעיר, הוא לא השתמש בו כמו שצריך. דיברתי ברוסית ולא בשפה שלי!!! אני מכבד אותו כאדם/חבר וכשחקן ומאחל לו כל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully