וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר הרקליון: אנדולו אפס גברה על הפועל ירושלים 76:94

האדומים התפרקו בחצי הגמר בטורניר ביוון. ג'רום דייסון (24 נק') סיפק דקות טובות וגם סטודמאייר (8 נק') התעורר לפרקים, אבל תומא הרטל ודשון תומאס היו גדולים בכמה מספרים על הקבוצה של סימונה פיאניג'אני. ביום ראשון: מול הכוכב האדום בלגרד

משחק בין הפועל ירושלים אנדולו אפס. דף הפייסבוק של אנדולו אפס, מערכת וואלה! NEWS
יש עוד הרבה מה לתקן/מערכת וואלה! NEWS, דף הפייסבוק של אנדולו אפס

הפועל ירושלים הפסידה הערב (שישי) לאנדולו אפס 94:76 בחצי גמר טורניר הרקליון ביוון. האדומים לא נראו טוב מתחילת המשחק, כשהם התקשו בריבאונד ההגנה, הרבו לאבד וקלעו באחוזים רעים. מנגד, הטורקים נראו מצוין עם משחק הגנה אגרסיבי מאוד ואחוזי קליעה שהשתפרו ככל שהמשחק נמשך. למרות שבפתיחת המחצית השנייה היה נראה שירושלים חוזרת לאחר שהצליחה להוריד את ההפרש ל-12 נקודות בלבד, הטורקים שוב פתחו מבערים ועלו ליתרון שיא של 25 נקודות. הרבע האחרון היה גארבג' טיים ארוך כשתי הקבוצות שיחקו בהילוך שני. ירושלים תפגוש במשחק על המקום השלישי בטורניר את הכוכב האדום בלגרד, שנכנעה לאולימפיאקוס החזקה 86:74 במשחק השני של הערב.

מבחינת שחקני הפועל ירושלים, אמארה סטודמאייר נראה טוב לפרקים, אך לא היה מספיק פעיל. ג'רום דייסון ניסה לקחת אחריות אך נעצר על ידי הגנת הטורקים, בעוד קרטיס ג'רלס נראה מפוזר מאוד והרבה להחטיא. מי שבלטו במדי אנדולו אפס היו דשון תומאס ותומא הרטל.

קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון 24, שון ג'ונס 14, טרנס קינזי 10, אמארה סטודמאייר 8, טראוויס פיטרסון 7, יותם הלפרין 5, ליאור אליהו 4, רפי מנקו וקרטיס ג'רלס 2 כל אחד.

קלעו לאנדולו אפס: דשון תומאס 25, דרק בראון 14, בראיינט דנסטון 13, תומא הרטל 10, טיילר האניקט 6.

משחק בין הפועל ירושלים אנדולו אפס. דף הפייסבוק של אנדולו אפס, מערכת וואלה! NEWS
דייסון היה טוב, כל השאר פחות/מערכת וואלה! NEWS, דף הפייסבוק של אנדולו אפס

מהלך המשחק

רבע 1:

ירושלים פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון ראשון, אך סל מהיר ושלשה של האורחים הפכו את התוצאה. מן העבר השני, ג'רום דייסון קבר שלשה ולא נתן לטורקים לברוח. הקבוצה של פיאניג'אני מתקשה בריבאונד ההגנה ונותנת לשחקני אנדולו לחגוג בצבע. ירושלים לא משחקת פנימה עד כה, ואמארה סטודמאייר לא מאוד מעורב. קרטיס ג'רלס איבד כדור נוסף ואנדולו ניצלה זאת כדי לקלוע שתי נקודות נוספות ולברוח ליתרון תשע, 9:18. שתי קליעות עונשין של סטודמאייר צימקו את ההפרש, אך הבעיות בריבאונד נמשכו וטיילר האניקט קלע שתי נקודות נוספות לטורקים. ירושלים מרבה לאבד, אך נהנת מאחוזים רעים של אנדולו לשלוש. הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 16:25 לטובת אנדולו אפס.

רבע 2:

הרבע השני נפתח עם איבוד נוסף של ירושלים, אך הגנה טובה של סטודמאייר גרמה לאיבוד של אנדולו מהעבר השני. דקה בתוך הרבע, פיאניג'אני התקומם על החלטת השופטים וספג עבירה טכנית. גם את הרבע השני הטורקים פתחו עם הרבה אנרגיות והחלו ללחוץ את ירושלים על כל המגרש. ארבע דקות בתוך הרבע, ג'רום דייסון שספג מכה בפניו, ביצע חדירה נהדרת והוסיף שתי נקודות לאדומים. הטורקים החלו לרוץ ועם שתי שלשות רצופות הגדילו את ההפרש ל-17, 24:41. ירושלים לא הצליחה לייצר מומנטום עד סיום המחצית, שהסתיימה ב-37:55 לטובת הטורקים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
משחק בין הפועל ירושלים אנדולו אפס. דף הפייסבוק של אנדולו אפס, מערכת וואלה! NEWS
הטורקים ברחו בלי בעיות/מערכת וואלה! NEWS, דף הפייסבוק של אנדולו אפס

רבע 3:

מהלך יפה של סטודמאייר בפתיחת הרבע עם סל ועבירה, צימק את היתרון ל-15 נקודות. גם בהגנה ירושלים נראית טוב יותר ומצליחה להגביל את יריבתה. תומא הרטל הצרפתי פעיל מאוד אצל הטורקים, ושני אסיסטים שלו לדשון תומאס, שקלע שתי שלשות, שוב פתחו בריחה של הטורקים, שעלו ליתרון 20 - 48:68. משחק ההתקפה של ירושלים ממשיך להראות רע מאוד והם לא מצליחים לייצר משחק התקפה ראוי. מנגד, אנדולו נראית מצוין ולא מתקשה מול ההגנה של הקבוצה הישראלית, בדרך ל-25 הפרש, 50:75.

רבע 4:

הרבע הרביעי נפתח ושתי הקבוצות שמבינות שהמשחק גמור, משחקות בהילוך שני. יותם הלפרין קלע שלשה דקה וחצי בתוך הרבע. קרטיס ג'רלס נראה רע אצל האדומים ומרבה להחטיא מחוץ לקשת, אך סל מחצי מרחק של פיטרסון צימק את הפער ל-16 נקודות. עד הסיום הפער שוב צמח בעקבות יכולת מצוינת של הרטל שהמשיך לחלק אסיסטים לחבריו. בסיום, אנדולו אפס מנצחת את הפועל ירושלים 76:94 בחצי גמר טורניר הרקליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully