וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני משחקה של מכבי תל אביב מול דאנדוק: הפגנה פרו פלסטינית

הארגון לסולידריות בין אירלנד לפלסטין מארגן הפגנה נגד ישראל לפני המשחק בליגה האירופית ומעודד את האוהדים האירים להגיע. המטרה: "סילוקה של ישראל מפיפ"א ואופ"א עקב הפרת זכויות אדם". האירים ניצחו 1:3 בליגה

צילום ועריכה: אדריאן הרבשטיין

הארגון לסולידריות בין אירלנד לפלסטין (IPSC) מארגן הפגנה נגד ישראל לפני המשחק בין מכבי תל אביב לדאנדוק האירית ביום חמישי בליגה האירופית. ההפגנה קוראת ל"הרחמה ספורטיבית של קבוצות הכדורגל הישראליות" ותתקיים מחוץ לאצטדיון בו יתקיים המשחק.

על פי אתר הארגון ההפגה לא צפויה להיות אלימה ומטרתה "להדגיש את קריאת ה-BDS לסילוקה של ישראל מפיפ"א ואופ"א עקב הפרת זכויות אדם נגד העם הפלסטיני, כולל הספורטאים הפסטיניים". דגלי פלסטין יוצגו מחות לאצטדיון יחד עם שלטים כדוגמת "אוהדים כדורגל, שונאים אפרטהייד". הארגון מעודד את אוהדי דאנדוק להגיע ולהשתתף.

לאופ"א אין סמכות לטפל במה שקורה מחות לאצטדיון, אך אם ההפגנה תגרר לתחומיו דאנדוק צפויה להיענש. האירים נקנסו ב-2104 על ידי אופ"א על דגלי פלסטין שהונפו במשחק בליגה האירופית מול היידוק ספליט, וגם סלטיק נקנסה באופן דומה על הדגלים באצטדיונה במשחק מול הפועל באר שבע מוקדם יותר העונה.

* שישה ימים לפני שהיא מארחת את מכבי תל אביב, דאנדוק עשתה עוד צעד בדרך לאליפות נוספת באירלנד לאחר שגברה על השלישית בטבלה, דריי סיטי, 1:3. דאנדוק נקלעה לפיגור בדקה השישית, אך הפכה עם שערי של ג'ון מאונטני (13), בריאן גרטלנד (17) ודייויד מקמילן (59).

הכרזה לקראת ההפגנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully