וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: "אדביור ביקש ויסקי ועישן סיגריה בפגישה עם ליון"

עיתונאי צרפתי "חשף" כביכול את הסיבה לכך שהקבוצה הצרפתית ויתרה על החלוץ ששוחרר מקריסטל פאלאס. אדביור הכחיש: "זו הייתה בדיחה של עיתונאי, לצערי התקשורת לא הבינה את הבדיחה"

רויטרס

עמנואל אדביור עשה חיל בפרמיירליג בשנים 2006 עד 2012, אז כיכב במדי ארסנל ומנצ'סטר סיטי. אולם, בגיל 32 כשמאחוריו לא מעט פרשיות מביכות של קשורות לכדורגל החלוץ הטוגולזי שוחרר מקריסטל פאלאס ונותר ללא קבוצה. אולם, מסתבר שלאדביור, שהחל את דרכו בליגה הצרפתית, הייתה הצעה ממשית מליון, שהחליטה לוותר עליו בנסיבות מפתיעות.

"היה לנו בסגל מקום לאדביור, אז ארגנתי מפגש איתו בבית קפה בעיר", כך לטענת התקשורת הצרפתית אמר מאמן הקבוצה ברונו גנסיו שהסביר: "למרבה ההפתעה שלנו, כאשר הוא הגיע הוא ביקש שוט של ויסקי בקפה שלו. בנוסף, הייתה לו סיגריה בפה".

עמנואל אדביור חלוץ קריסטל פאלאס. GettyImages
ביקש ויסקי או לא ביקש? אדביור/GettyImages

הדברים הללו התפרסמו בכל כלי התקשורת הגדולים באנגליה, אך אדביור מיהר להגיב לפרסום וניסה להגן על שמו: "שתיתי רק מים בפגישה הזו ולא ביקשתי ויסקי וסיגריה. הדיווחים האלו מצרפת לא רק מגוחכים, זו הייתה בדיחה של עיתונאי. לצערי התקשורת בארצות אחרות לא הבינו שהעיתונאי היה לגמרי סרקסטי והמציא את הסיפור הזה. ליון רצתה להחתים אותי והציעה לשלם על מטוס פרטי עבורי מטוגו כדי להביא אותי עוד לפני המשחק מול מארסיי. החוזה כבר היה מוכן וכמעט טסתי לצרפת כדי לחתום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully