וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבת: מחנה האימון של ניו אורלינס, עם שון דאוסון, יוצא לדרך

הישראלי ינסה להרשים ולזכות בחוזה מובטח אצל הפליקנס, שהחתימו גם את רוברט סאקרה וכריס קופלנד ובסיום המחנה יצמצמו את הסגל מ-19 שחקנים ל-15. מי יתחרו עם דאוסון על העמדה?

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. ברני ארדוב
מסוגל לעשות זאת? דאוסון/ברני ארדוב

ניו אורלינס החתימה אמש (שישי) שני שחקנים נוספים, ובכך סגרה את הסגל הסופי למחנה האימונים שייצא לדרך מחר. מדובר בסנטר לוס אנג'לס לייקרס לשעבר רוברט סאקרה (27, 2.13 מ'), ששיחק אשתקד 25 משחקים בהם רשם ממוצעים של 3.5 נקודות ו-2.9 ריבאונדים, וכריס קופלנד (32, 2.03 מ'), שהוזכר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב במהלך הקיץ. קופלנד העביר את העונה שעברה במילווקי, וב-24 משחקים רשם ממוצעים של 2.1 נקודות ו-0.4 ריבאונדים למשחק.

אם כך, הפליקנס יחלו את מחנה האימונים שלהם עם 19 שחקנים, וביניהם שון דאוסון. הישראלי של מכבי ראשון לציון יקווה להרשים ולזכות בחוזה מובטח, אך זה לא יהיה פשוט כלל. על עמדות 2-3 יש לניו אורלינס כרגע את טייריק אוואנס, הרוקי המסקרן באדי הילד, לאנס סטיבנסון שהגיע משוק השחקנים החופשיים, קווינסי פונדקסטר ואלונזו ג'י הוותיק. אליהם ניתן להוסיף גם את קופלנד, סולומון היל ודאנטה קאנינגהאם שיכולים לשחק בעמדה 3, וכן את איטוואן מור וג'רו הולידיי, שיכולים לשחק בעמדה 2.

בסיום מחנה האימון אמורים הפליקנס לחתוך ארבעה שחקנים ולהישאר עם סגל של 15. יש לציין שלארבעה אין חוזה מובטח - דאוסון, קופלנד, לנגסטון גאלוויי ולאנס סטיבנסון, מה שאומר שכדי שהישראלי ייכנס לסגל הסופי, הוא יצטרך לשרוד גם ניפוי של אחד השחקנים שמחזיקים בחוזה מובטח.

משחקי ההכנה של הפליקנס:

4 באוקטובר: ניו אורלינס - אינדיאנה
9 באוקטובר: יוסטון - ניו אורלינס
12 באוקטובר: יוסטון - ניו אורלינס
18 באוקטובר: אטלנטה - ניו אורלינס
20 באוקטובר: אורלנדו - ניו אורלינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully