וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הוזזו שני משחקי יורוליג שהתנגשו עם קבוצת הכדורגל

המפגשים עם ברצלונה ובאמברג הוקדמו ביממה וייערכו בימי רביעי במקום חמישי, אז תשחק קבוצת הכדורגל בליגה האירופית. בשל כך, מצפים לצהובים ארבעה משחקים בשמונה ימים החל מסוף אוקטובר

צילום: אבי כהן עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב תצא היום (שישי) לטורניר גומלסקי במוסקבה. הצהובים ישחקו ביום שבת נגד פנאתנייקוס היוונית, שניצחה אותה רק בשבוע שעבר בטורניר ההוקרה לדימיטריס דיאמנטידיס, ותקווה לגמול לה עם ניצחון בחצי הגמר ברוסיה. לפני היציאה התראיינו לאתר הרשמי של הקבוצה סוני ווימס וקולטון אייברסון.

"אני מרגיש מצוין", אמר אייברסון, "אנחנו משתפרים מעצם זה שאנחנו משחקים ביחד כל אימון ולומדים לשחק ביחד. היו לנו הרבה איבודים במשחקים האחרונים אז הדגש שלנו חייב להיות על לשחק ביחד ולשחק חכם. יש לנו שני משחקים חשובים. קודם כל, חשוב שנגיב בצורה טובה יותר ללחץ של פאו ולא נאבד כדורים כמו במשחק הקודם. חשוב לשחק טוב במסגרת השיטה ולהתקדם עוד צעד לעבר מיצוי הפוטנציאל שלנו".

"אני לא מתגעגע למזג האוויר, אבל תמיד טוב לחזור למוסקבה", אמר סוני ווימס, "שיחקתי בצסק"א שלוש שנים. יש שם קבוצה נהדרת ואשמח לפגוש את החברים לקבוצה לשעבר. אנחנו מתאמנים כבר חודש וחצי ועדיין אין לנו את כל השחקנים בגלל פציעות ומחלות, אבל אני מרגיש שאנחנו מתחברים. הקבוצה הזו עמוקה מאוד. יש לנו סגל עמוק. ראינו שחקנים מתעלים במשחקים ביוון ונקווה לראות את זה שוב במשחקים הבאים, היורוליג מתחיל עוד כמה שבועות עכשיו זו הזדמנות טובה להראות שאנחנו יכולים לחפות על החסרון של גאודלוק".

עוד בנושא

ארז אדלשטיין: "רוצים לראות קו התקדמות במשחק מול פנאתינייקוס"
הכנה: דיוויד בלאט ודרושאפקה ניצחו 69:88 את זאדאר

גארד מכבי תל אביב סוני ווימס עם האוהדים בנמל התעופה. יוסי ציפקיס
"לא מתגעגע למזג האוויר". ווימס/יוסי ציפקיס

במועדון הודיעו כי הזיזו את שני התאריכים בהם התנגשו משחקי הבית של מכבי תל אביב בכדורסל ובכדורגל במפעלים האירופיים. היום התקבל האישור מהיורוליג כי המשחק מול ברצלונה במחזור ה-5 ייערך ביום רביעי, ה-2 בנובמבר, בשעה 19:45 ביד אליהו. המשחק מול באמברג במחזור ה-11 ייערך ביום רביעי, ה-7 בדצמבר, בשעה 19:45 ביד אליהו. משחקי הכדורגל הרלוונטיים יערכו בימי חמישי, ה-3 בנובמבר וה-8 בדצמבר.

המשמעות: לקראת סוף אוקטובר תקיים מכבי תל אביב ארבעה משחקים בשמונה ימים: גלאטסראיי (בית, יורוליג) ב-26 באוקטובר, ז'לגיריס (חוץ, יורוליג) ב-28 באוקטובר, הפועל תל אביב (חוץ, ליגה) ב-31 באוקטובר וברצלונה (בית, יורוליג) ב-2 בנובמבר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב באימון. אבי כהן
לא יהיו התנגשויות עם הכדורגל/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully