וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכונים חיים: גם הייסטר ייעדר בבית"ר, אזולאי הקשר יפתח בק"ש

המגן סובל מרגל עץ, מגבו יחליפו מול הפועל חיפה, גם אודל ומויאל ייעדרו (ש', 20:00, ספורט1). לאלה צפוי לפתוח מנגד. מנכ"ל בני סכנין הגיע לאימון וניסה לדרבן את השחקנים

מור שאולי

בווידאו: גיא לוזון מגיע לראשונה למתחם האימונים של הפועל תל אביב

משחקי השבת

עירוני קרית שמונה - בני סכנין (שבת, 18:00, אצטדיון קרית שמונה). שופט: זיו אדלר.

הפועל כפר סבא - מ.ס. אשדוד (שבת, 18:00, לויטה). שופט: צביקה לוי

הפועל אשקלון - הפועל רעננה (שבת, 20:00, אצטדיון אשקלון). שופט: עידן לייבה.

הפועל חיפה - בית"ר ירושלים (שבת, 20:10, האצטדיון החדש בחיפה). שופט: אורן סימניאן.

שחקן בית"ר ירושלים, מרסל הייסטר. ברני ארדוב
גם הוא ייעדר. הייסטר/ברני ארדוב

16:25, עירוני קרית שמונה: מוטי איוניר התראיין לעמוד היוטיוב של הקבוצה לקראת המשחק מול בני סכנין.

15:42, בית"ר ירושלים: באימון המסכם התברר כי גם המגן מרסל הייסטר עדיין סובל מרגל עץ ויהיה מחוץ לסגל הקבוצה מחר. אורי מגבו תורגל במקומו. בנוסף להייסטר ייעדרו גם ז'והאן אודל וקובי מויאל הפצועים. למרבה ההפתעה רן בן שמעון המשיך עם הרכב התקפי כאשר דוד קלטינס לא תורגל, עידן ורד תורגל בקישור ואילו לידור כהן תורגל על חשבונו של אודל אך עדיין לא בטוח שזה יהיה המבנה מחר (אופיר סער).

14:46, בני סכנין: בצל הביקורת, הגיע מנכ"ל הקבוצה חאלד (דוכי) קאסום לאימון ואמר לשחקנים: "אנחנו מאמינים בכם ויודעים שיש קבוצה טובה. תרוצו ותילחמו בשביל הסמל".

14:10, בני סכנין: החלוץ ג'וד נוורו פצוע ולא יהיה בסגל. יובל אבידור צפוי לפתוח על חשבונו של רודריגו אנטוניו.

13:55, עירוני קרית שמונה: עידו דוידוב ישוב לסגל אך לא נראה שלהרכב. מוטי איוניר לא תירגל הרכב או מערך וייתכן כי יפתח עם רביעיית הגנה כדי לאפשר לאחמד עאבד, שלומי אזולאי החלוץ ואזקיאסל אנדוסאל לפתוח בחוד. אם איוניר ימשיך בשיטת שלושת הבלמים אחד מחברי שלישיית החוד יאבד את מקומו בהרכב. שלומי אזולאי הקשר צפוי לקבל את המקום בהרכב (שלמה וייס).

13:30, הפועל רעננה: חיים סילבס צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב קבוצתו לקראת המשחק באשקלון. סילבס יעלה את שחר הירש או רוג'רס קולה בהרכב במקום אלי בבייב. הבלם בן והבה שהיה מעט פצוע צפוי להיות כשיר (יניב טוכמן).

13:20, הפועל חיפה: בשורה טובה לאלי כהן. השוער פיט פלטהאוזן בישר למאמן שהוא כשיר והקבוצה צפויה לשחק בשבת עם אותם 11 שניצחו את אשדוד במחזור הקודם (איציק יצחקי).

13:10, עירוני קרית שמונה: עידו דוידוב קשר הקבוצה חוזר לסגל לקראת סכנין. המאמן מוטי איוניר לא תרגל הרכב אך עושה רושם ששלומי אזולאי הקשר ייכנס להרכב של הצפוניים (שלמה וייס).

10:50, הפועל אשקלון: המאמן יובל נעים היה עצבני במהלך השבוע והוא יודע שהפסד במשחק הביתי יכול לגרום לכדור שלג שיהיה כלל לא פשוט לצאת ממנו. השחרור הבינלאומי של מירקו אורמוש עדיין לא הגיע והוא לא יהיה בסגל. החלוץ לאסינה דאו עדיין לא עבר בבקרת התקציבים וגם הוא לא יעמוד לרשות המאמן. פדרו גלבאן ישותף, ייתכן שאף כשחקן הרכב, אך המאמן יחליט על כך לפני המשחק. איסו לינגאנגה ימשיך להיעדר עקב הפציעה (אופיר סער).

10:30, בית"ר ירושלים: הקבוצה מתכוננת למשחק מול הפועל חיפה ולבן שמעון יש לא מעט כאבי ראש. ז'והאן אודל וקובי מויאל סובלים ממתיחות וצפויים להיות מחוץ לסגל. ההערכה היא כי דוד קלטינס יפתח בקישור כאשר גם לידור כהן בתמונת ההרכב. בבית"ר חששו מכך שהמאמן יעלה עם הרכב דומה לזה שפתח נגד אשקלון ואמרו: "זה טוב כנראה רק נגד אשקלון, אם לא נהיה חזקים באמצע וחשופים לא יהיה הרבה מה למכור, אין לנו מקדימה את מה שיש לבאר שבע ומכבי תל אביב, אנחנו קבוצה של עבודה קשה". 3,000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה לחיפה (אופיר סער).

10:00, מ.ס. אשדוד: נינו גאלוביץ' שפתח באחרונה כמגן ימני בשל הפציעה של טום בן זקן יחזור לעמדת הבלם ויפנה את משבצת המגן הימני לחאתם עבד אלחמיד שהגיע בעבר מהעמדה הזו עד סגל הנבחרת הלאומית. בקישור אמור לפתוח משה אוחיון שבשני המשחקים האחרונים שיחק בסך הכל חמש דקות כמחליף. אור אינברום שסופסל מול הפועל חיפה, צפוי לחזור להרכב. חן עזריאל שקיבל אשראי במחזורים הקודמים אמור לרדת לספסל (יניב טוכמן).

09:30, הפועל כפר סבא: עומר פדידה תורגל באימונים האחרונים בהרכב ונראה שהמאמן שרון מימר יעלה אותו ב-11 במקום סלבישה סטויאנוביץ' שלא מגלה עד כה יכולת יוצאת דופן. שני שינויים גם צפויים בהגנה מאחר שתומר לוי וחן דילמוני פצועים מאז המשחק בשבת מול בני יהודה. ליאור לוי שגם הוא רק חוזר מפציעה אמור לפתוח כמגן הימני וסמי אליקים כמגן השמאלי (יניב טוכמן).

9:00, הפועל חיפה: אלי כהן נוטה לעלות באותו הרכב שניצח את המשחק באשדוד והמשמעות היא שמהראן לאלה ימשיך ב-11 שלו על חשבון שלומי ארבייטמן. ז'וליו סזאר יפתח בקישור האחורי. פיט פלטהאוזן עדיין לא התאמן השבוע (חולה), אך הבהיר לצוות המקצועי שיעשה הכול כדי לשחק (איציק יצחקי).

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. ברני ארדוב
עצבני. נעים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully