וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחון ראשון העונה לוולנסיה, גם אספניול ולגאנס חגגו

העטלפים עצרו את הסחף עם 1:2 דרמטי על אלאבס ונחלצו מהמקום האחרון. הקטאלנים עם 1:2 על אוסאסונה משערים של בפטיסטאו ולאון, לואיזיניו וגבריאל העניקו ללגאנס 1:2 על לה קורוניה

one

בווידאו: תקציר הניצחון הדרמטי של ולנסיה על אלאבס

המחזור החמישי בליגה הספרדית ננעל הערב (חמישי) עם בשורה עבור ולנסיה, שהשיגה את הניצחון הראשון שלה לעונת 2016/17 אחרי 1:2 דרמטי על אלאבס. עוד קודם לכן גברה לגאנס על לה קורוניה ואספניול ניצחה את אוסאסונה.

קשר ולנסיה דני פארחו. GettyImages
סוף סוף ניצחון. פארחו/GettyImages

דפורטיבו לה קורוניה - לגאנס 2:1

הקבוצה ממחזור גליסיה רושמת כבר ארבעה מחזורים ללא ניצחון בהם אספה נקודה אחת בלבד אך קטעה את רצף המשחקים ללא שאר זכות. קלסו בורגס העלה אותה ליתרון אחרי שהמשיך לרשת את מסירת הרוחב של לואיזיניו (31), אך לואיסנו השווה בנדיחה מהרמה של גבריאל (55) השלים את המהפך של העולה החדשה עם נגיחה מדויקת משלו (61). העולה החדשה, שפתחה את העונה עם ניצחון ותיקו מאופס מול אתלטיקו מדריד, קטעה את רצף ההפסדים וחזרה לנצח.

אוסאסונה - אספניול 2:1

ניצחן ראשון לקטלאנים העונה, אך הם שוב לא הצליחו לשמור על רשת נקייה אחרי שספגו 11 שערים בארבעת מחזורי הפתיחה. לאו בפטיסטאו נגח חזק לפינה (42) אחרי הרמה של חאבי לופס וסרחיו לאון הכפיל (68) במתפרצת. ג'רארד מורנו הצליח רק לצמד (72) עבור המארחת שכבשה עד כה רק ארבעה שערי ליגה והיא בצרות עם שתי נקודות בלבד.

צפו בתקציר.

ולנסיה - אלאבס 1:2

פתיחת העונה המזעזעת של העטלפים קיבלה תפנית חיובית אחרי סיום דרכו של פאקו אייסטרן. אחרי ארבע הפסדים רצופים, המארחת הצליחה להראות סימני חיים עם הניצחון הראשון שלה העונה. וורו גונסאלס, שהחליף באופן זמני את פאקו, השיג שלוש נקודות ראשונות מאז אפריל והנחיל לעולה החדשה הפסד בכורה העונה. ויקטור לגווארדיה כבש שער עצמי בדקה ה-28 והפיח תקוות במאסטייה עבור ולנסיה, אך גאיזקה טוקרו איזן עם נגיחה מושלמת (שער בכורה לחלוץ בן ה-32 העונה) לפני השריקה למחצית. בדקה ה-88 דני פארחו דייק מהנקודה הלבנה והעיר את יציעי המאסטייה. דווקא הקשר, שנאבק בפאקו לאורך כל פתיחת העונה, הוא זה שהעניק לעטלפים ניצחון חשוב, והקפיץ אותם אל המקום ה-18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully