וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן הגיב למהומות בשארלוט: "חשוב מאי פעם שנתאחד כקהילה"

כוכב העבר ובעלי קבוצת ה-NBA של העיר פרסם הצהרה לנוכח אירועי הימים האחרונים: "חשוב שנפעל בדרכי שלום ושיחה ולא בדרכי מלחמה". לפני כחודשיים הפתיע כאשר תרם כסף למאבק באלימות

מייקל ג'ורדן. GettyImages
הביע את תנחומיו. ג'ורדן/GettyImages

המהומות בשארלוט בעקבות מותו של קית' סקוט שנורה על ידי שוטר ממשיכות להעסיק את ארצות הברית והיום (חמישי) הגיב לנושא גם הבעלים של שארלוט הורנטס מייקל ג'ורדן. בהצהרה שפרסם נכתב: "ראשית, אני רוצה להביע את תנחומיי כלפי משפחת סקוט על האובדן שלהם. אני מאחל החלמה מלאה לפצועים. לאור האירועים הטרגיים של שלושת הימים האחרונים, חשוב יותר מאי פעם שנישאר רגועים ונתאחד כקהילה, בדרכי שלום ושיחה ולא בדרכי מלחמה. כחלק מהמרקם של העיר, ארגון ההורנטס מחוייב לעבודה עם נבחרי העיר כדי לעודד אמון, שקיפות והבנה כדי שנוכל להחלים ולצמוח ביחד כקהילה".

לפני כחודשיים הפתיע ג'ורדן כאשר סיפק התבטאות נדירה בנושא האלימות בין השוטרים והאזרחים האפרו אמריקאיין. הוא תרם שני מיליון דולר לארגונים קהילתיים ואמר: "כאמריקאי גאה, כאדם שאיבד את אביו באקט של אלימות וכאדם שחור, אני מאוד נסער ממקרי המוות של אפרו-אמריקנים שנגרמו מרשויות החוק, ומאוד כועס עקב תגובות הנגד מלאות השנאה שגרמו למוות של שוטרים. אני משתתף בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן ומבין את הכאב שלהן. הוריי לימדו אותי לאהוב ולכבד אנשים ללא קשר לגזע או לרקע שלהם, ולכן אני מאוד מתוסכל והמום מהמתח שנוצר בין הגזעים ואף מחריף ככל שהזמן עובר".

עוד בנושא

לפני כחודשיים ג'ורדן התבטא לראשונה בנוגע לאלימות בארה"ב: "לא יכול לשתוק יותר"
נמשכות המהומות בשארלוט: מצב חירום הוכרז בעיר, מפגין נפצע אנוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully