וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצה שנולדה כגבר הודתה בניסיון לרצוח בכיר באיגוד האתלטיקה

הטרנסג'נדרית לורן יסקה, אלופה בריטית בריצת הרים, מואשמת כי דקרה את רלף ניבס. הסיבה: דיון שעמד להתקיים בעקבותיו יכול היה להשתנות הסטטוס שלה כאישה והיו עלולים להישלל תאריה

רצה בריטית לורן יסקה. טוויטר, צילום מסך
תעמוד לדין בנובמבר. יסקה/צילום מסך, טוויטר

סערה באנגליה: לורן יסקה, אלופה בריטית בתחרויות ריצת הרים ושטח, הודתה כי ניסתה לרצוח את רלף ניבס, עסקן בכיר באיגוד האתלטיקה הבריטי ולשעבר כוכב רוגבי. יסקה בת ה-41 תעמוד לדין בעוד כחודשיים על דקירתו של ניבס (51) באצטדיון בבירמינגהאם במארס האחרון, והמניע הוא ככל הנראה דיון שעמד להיערך בעניינה שהיה עלול להסתיים בשלילת כל תאריה. הסיבה? יסקה נודלה בכלל כגבר.

בדיון היו אמורים לבדוק את הסטטוס של יסקה הטרנסג'נדרית כאישה, ואם יימצא שצריך להחליף את הסטטוס לקחת לה את התארים בהם זכתה לאורך הקריירה מכיוון שהיה לה יתרון לא הוגן בתחרות מול נשים. כדי למנוע זאת היא הגיעה לאצטדיון עם מספר סכינים ודקרה את ניבס בראשו וצווארו, פציעות שסיכנו את חייו, וגם שני עסקנים נוספים ששהו במקום וניסו לעצור אותה.

התביעה בבריטניה מסרה: "ב-22 במארס 2016 יסקה נסעה מביתה למשרדי איגוד האתלטיקה חמושה במספר סכינים. הנאשמת ביקשה לדבר עם הקורבן ונאמר לה לחכות. למרות זאת היא נכנסה למשרדו ותקפה אותו מספר פעמים בעזרת סכין. עמיתיו של הקורבן התערבו בניסיון לרסן אותה, המשטרה הגיעה ועצרה אותה".

  • עוד באותו נושא:
  • לורן יסקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully